بیش از ۳۰ درصد تخلفات تصادفات کهگیلویه و بویراحمد خودروهای هنجارشکن هستند

خبرگزاری ایسنا جمعه 05 مرداد 1403 - 16:02
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برابر تجزیه و تحلیل از آمار تصادفات و تخلفات متاسفانه عامل بیش از ۳۰ درصد تخلفات و تصادفات برون شهری استان خودروهای هنجار شکن فاقد پلاک و خودروهایی که در سیستم فنی و ظاهری آنها تغییراتی ایجاد شده و از حالت استاندارد خارج شده هستند.

سرهنگ حسن دانایار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بنابراین در همین راستا و در جهت کاهش تصادفات و تامین امنیت محورهای بین شهری برای عموم مردم، پلیس راه استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به اجرای طرح ضربتی برای مقابله و توقیف این دسته از رانندگان و خودروهای هنجار شکن و خطر آفرین کرد.

وی اظهار کرد: طی سه روز گذشته در اجرای طرح مذکور و با تلاش فرمانده و کارکنان پلیس راه یاسوج به شیراز قریب ۱۰۰۰ فقره اعمال قانون تخلفات حادثه ساز، توقیف و اعزام به دادگاه ۱۳ راننده فاقد گواهینامه و همچنین تعداد ۲۷ دستگاه خودرو پلاک مخدوش و فاقد گواهینامه توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دانایار بیان کرد: پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای قانون و برخورد با این دسته از رانندگان که با حرکات و رانندگی پر خطر برای جان خود و دیگران ایجاد خطر می کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطعی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.