شهادت یک رزمنده دیگر حزب الله/چند عملیات ضدصهیونیستی در جبهه جنوب

خبرگزاری مهر جمعه 05 مرداد 1403 - 16:13
حزب الله لبنان همزمان با اعلام شهادت یکی دیگر از رزمندگان در راه قدس، از هدف قرار دادن مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در پایگاه های «الرمثا» و «الزبدین» و شهرک اشغالی «شتولا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همزمان با انجام دو عملیات ضد مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطنی اشغالی از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس خبر داد.

حزب الله با صدور بیانه‌ای اعلام کرد یکی دیگر از رزمندگانش به نام عباس حسین حمود (امیر) متولد سال ۲۰۰۰ میلادی و از اهالی شهرک مرکبا در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسید.

حزب الله همچنین اعلام کرد برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز به وقت محلی پایگاه «الرمثا» ارتش اشغالگر را در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح موشکی مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

در عملیاتی دیگر، ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی پایگاه «الزبدین» صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شبعا با سلاح موشکی حزب الله به صورت مستقیم هدف قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی المیادین هم اعلام کرد یک هدف نظامی ارتش اشغالگر در شهرک صهیونیستی «شتولا» به صورت مستقیم از جنوب لبنان هدف تیراندازی قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید