برنامه هفته آینده مجلس تغییر کرد

خبرآنلاین جمعه 05 مرداد 1403 - 17:38
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر در زمان برگزاری جلسات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  عباس پاپی‌زاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درخصوص برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی در هفته‌ی آینده گفت: روز یکشنبه به‌دلیل حضور نمایندگان مجلس در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب، مجلس جلسه علنی ندارد.

او به تسنیم گفته هم‌چنین روز سه‌شنبه ۹ مردادماه نیز به‌علت برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب که از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، مجلس جلسه علنی ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: جلسه روز چهارشنبه‌ی مجلس طبق روال قبلی با دستورکار اعلامی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، بیش از ۶۰ هیئت خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور حضور خواهند یافت و تاکنون ۵ رئیس‌جمهور، ۱۲ رئیس پارلمان و ۷ نخست‌وزیر و هم‌چنین وزرای خارجه و معاونین نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور چندین کشور در این مراسم شرکت می‌کنند.

در حاشیه‌ی این مراسم نیز احتمالاً دیدارهای دو و چندجانبه درباره مسائل اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی بین هیئت‌های کشورها با مسئولان ایرانی برگزار خواهد شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.