از هر ۱۰ فلسطینی ساکن نوار غزه ۹ نفر به اجبار آواره شده‌اند

خبرگزاری مهر جمعه 05 مرداد 1403 - 18:07
آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که از هر ۱۰ فلسطینی ساکن نوار غزه، ۹ نفر در پی جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به اجبار آواره شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (UNRWA) اعلام کرد که از هر ۱۰ فلسطینی ۹ نفر در نوار غزه که در معرض جنگ ویرانگر اسرائیل قرار دارد، به اجبار آواره شده‌اند.

«آنروا» در پیامی در شبکه اجتاعی ایکس تاکید کرد که از هر ۱۰ نفر در غزه با جمعیتی حدود ۲.۲ میلیون نفر، ۹ نفر به اجبار آواره شده‌اند.

این نهاد بین المللی افزود که خانواده‌های آواره در هر کجا که می‌توانند به دنبال سرپناهی هستند، خواه در مدارس شلوغ، ساختمان‌های ویران‌شده، چادرهای ساده روی شن‌ها، یا در میان انبوه زباله‌ها. اما هیچ یک از این مکان ها امن نیست و مردم دیگر جایی برای رفتن ندارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.