راز عجیب: هم‌تیمی مسی زمان بازگشتش را نمی‌داند

ورزش سه جمعه 05 مرداد 1403 - 19:10
جولیان گرسل، مدافع اینترمیامی، مدعی شده است که تاریخ بازگشت مسی از آنها هم پنهان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مسی در جریان دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی کلمبیا که با پیروزی و قهرمانی این تیم در این مسابقات همراه بود به شدت از ناحیه مچ پای چپش مصدوم شد و نتوانست تا انتها در ترکیب تیمش بماند و ورم شدید پایش نگرانی بسیاری را به همراه داشت.

این بازیکن پس از پایان رقابت‌های کوپا به میامی برگشت تا روند درمانش را تحت هدایت کادر پزشکی اینترمیامی ادامه دهد اما در چند بازی اخیر در ترکیب این تیم حضور نداشته و هیچ زمان مشخصی هم برای بازگشت او به میادین از سوی این باشگاه اعلام نشده و این موضوع باعث نگرانی بیش از پیش طرفداران درباره مصدومیت و شرایط او شده است.

گرسل در گفتگو با پادکست Player/Manager در پاسخ به سوالی درباره شرایط این هم‌تیمی آرژانیتنی‌اش اظهار داشت:« مصدومیت او خیلی بد به نظر می‌رسید و طرز راه رفتنش طوری بود که مشخص بود شرایط خوبی ندارد اما در تلاش بود که از پایش مراقبت کند و به همین دلیل کفش خاصی را به پا داشت که کمترین فشار را به رباط پای او در حین راه رفتن بیاورد.

صادقانه باید بگویم که هیچ اطلاعی درباره زمان برگشت او ندارم. این موضوع خیلی خوب به صورت یک راز نگه داشته شده و از همه پنهان شده است، ی ما به عنوان هم‌تیمی‌هایش نمی‌دانیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. من دوست دارم که با ذهنیت مثبت به این شرایط نگاه کنم و امیدوار هستم که خیلی زود برگردد و دوری مسی از میادین یک یا دو ماه به طول نیانجامد و سریع‌تر او را در کنار خودمان داشته باشیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید