حمله سنگین مبارزان مقاومت فلسطین از غزه به عسقلان / «نتیو هعسرا» به آتش کشیده شد

اقتصادنیوز جمعه 05 مرداد 1403 - 19:53
اقتصادنیوز: مبارزان مقاومت فلسطین حمله موشکی سنگینی از غزه به عسقلان انجام دادند که به دنبال آن صدای انفجارهای مهیبی به گوش می رسد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه در دویست و نود و چهارمین روز نبرد طوفان الاقصی شهر اشغالی عسقلان و مناطق اطراف آن را هدف حمله موشکی گسترده‌ای قرار داد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، به دنبال این حمله صدای انفجارهای مهیبی در عسقلان شنیده شده است. منابع خبری به انفجارهای مهیب در شهر اشغالی عسقلان در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین اشاره کردند..

رسانه صهیونیستی کان اعلام کرد که ۳ موشک از شمال نوار غزه به سمت عسقلان شلیک شده و تنها یک موشک رهگیری شده است.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عسقلان و شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه را هدف حمله موشکی قرار دادیم.

منابع خبری از آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست نشین «نتیو هعسرا» در مجاورت نوار غزه در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین خبر دادند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

همچنین یکی از تک تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را روی یک خودروی زرهی در محله تل الهوا هدف قرار داد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.