بی‌غم: در ۶ هفته ابتدای از ترکیب های مختلف استفاده می‌کنیم

خبرگزاری ایسنا جمعه 05 مرداد 1403 - 20:52
سرمربی مس‌سونگون ورزقان گفت: سعی می‌کنیم تیم را در روند بازی و بازیکنان را در حالتی نگه داریم که بی انگیزه نشوند.

حمید بی غم پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اولین برد مان در حضور تماشاگران را به دست آوردیم. تماشاگران سهم عظیمی در برد امروز داشتند و از آن ها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: بازیکنان هم بسیار خوب دویدند و جنگیدند. در بعصی از تایم های بازی از لحاظ بدنی مشکل داشتیم که باعث شد حریف روی فشار وارد کند و این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

بی‌غم گفت: تیم حریف فوتسال بی حاشیه ای ارائه داد و از این بابت از تیم پالایش نفت بندرعباس تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، او در رابطه با تعطیلات پیش‌روی لیگ برتر فوتسال هنگام برگزاری رقابت های جام جهانی گفت: سعی می‌کنیم تیم را در روند بازی و بازیکنان را در حالتی نگه داریم که بی انگیزه نشوند.

او ادامه داد: ۲ ماه استراحت و تعطیلی لیگ برتر شاید حالت بی انگیزگی را ایجاد و تیم ها را دچار چالش کند به همین دلیل در طول ۶ هفته ابتدایی از ترکیب های مختلف و اکثر بازیکنان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: هواداران در این پیروزی سهیم بودند. دست شان درد نکند و خوشحالیم که با حضورشان ۳ امتیاز این بازی را کسب کردیم. امیدوارم هیچ وقت شرمنده هواداران نشویم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.