1 + 7 میلیون یورو / یوونتوس بارسلونا را پول‌دار می‌کند

ورزش سه جمعه 05 مرداد 1403 - 23:37
یوونتوس به بستن قرارداد قرضی با ژان کلر تودیبو، مدافع میانی نیس، با بند خرید دائمی بسیار نزدیک است. انتقالی به سود بارسلونا.

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت آینده ژان کلر تودیبو، مدافع سابق بارسا، در حال مشخص شدن است و در ایتالیا می گویند، پیوستن او به یوونتوس را باید قطعی دانست. ایتالیایی ها در آستانه نهایی کردن انتقال دین هویسن به بورنموث و ماتیاس سوله به رم هستند و این به آنها اجازه می دهد تا پروسه جذب تودیبو را انجام دهند.

در بارسا نیز آنها روی مقصد بعدی تودیبو بسیار توجه دارند، زیرا 20 درصد از رقم فروش او را دریافت خواهند کرد. البته، همه چیز نشان می دهد که آبی اناری ها باید برای این پول فعلا منتظر بمانند. چرا؟ چون یوونتوس اکنون فقط حدود 5 میلیون یورو بابت انتقال قرضی پرداخت خواهند کرد و در پایان دوره، مابقی مبلغ انتقال، 40 میلیون یورو را پرداخت می کنند.

بارسا فعلا از انتقال تودیبو 1 میلیون یورو درآمد خواهد داشت و در تابستان 2025، هفت میلیون یوروی باقیمانده از این عملیات را به جیب خواهد زد.

لازم به یادآوری است که بارسا در ژوئن 2021 تودیبو را به مبلغ 8.5 میلیون یورو به علاوه 7 میلیون متغیر به نیس فروخت و 20 درصد از انتقالش در آینده را حفظ کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.