استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر آگهی‌‌‌های آنلاین

دنیای اقتصاد شنبه 06 مرداد 1403 - 00:03
دنیای‌اقتصاد: ابزارهای هوش مصنوعی به سرعت به بخش‌‌‌های مختلف زندگی روزمره نفوذ می‌‌‌کنند. در همین راستا پلتفرم دیوار یک ابزار جدید هوش مصنوعی را برای ویرایش عکس و پاک کردن اثاثیه، اضافه کرده است. عکس‌‌‌های حرفه‌‌‌ای و با کیفیت که بتواند جزئیات محیط خانه یا دفتر کار را نشان دهند یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش بازدید آگهی و تماس برای خرید یا اجاره ملک به حساب می‌‌‌آید.

سرویس رایگان «روتوش» که به صورت آزمایشی برای انتشار آگهی در دسته املاک شهرهای اصفهان و مشهد کارش را شروع کرده است، با استفاده از هوش‌‌‌مصنوعی می‌تواند نور و رنگ عکس‌‌‌ها را اصلاح کرده و اثاثیه را از عکس‌‌‌های خانه یا دفتر کار حذف کند. «روتوش» یکی از سرویس‌‌‌های جدید راهکار «کنار دیوار» است که توسط استارت‌آپ ایرانی لینک ارائه می‌شود.  ابزار «اثاث پاک‌‌‌کن» سرویس «روتوش» با استفاده از هوش‌مصنوعی در مدت چند دقیقه کل اسباب و اثاثیه‌‌‌ای که در عکس دیده می‌شود را پاک می‌‌‌کند. این ابزار هوش مصنوعی برای حفظ اصالت عکس به هیچ عنوان چیزی به عکس‌‌‌های املاک اضافه نمی‌‌‌کند و تنها از اجزای موجود در تصویر برای بسط و بازسازی تصویر استفاده می‌‌‌کند. این سرویس که از بخش تکمیل آگهی و سایر مکمل‌‌‌ها در دسترس کاربران است، مدت‌‌‌هاست که با عکس‌‌‌های مختلف املاک آموزش دیده و به همین خاطر در کمتر از چند دقیقه می‌تواند عکس‌‌‌های بدون اثاث را تحویل دهد. قرار است به زودی این ابزار پس از طی دوره آزمایشی در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.