نفرات برتر مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در مازندران مشخص شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 06 مرداد 1403 - 00:10
نفرات برتر مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در مازندران با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در آخرین روز هفته دوم رقابت‌های تنیس ساحلی (BT۱۰) به میزبانی شهر بابلسر  مازندران برگزار شد و تیم‌های حاضر درمرحله نهایی به مصاف هم رفتند.

در بخش مردان تیم «فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد» با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم «هویار ملک محمدی - سالار ریاحی» پیروز شدند و قهرمانی را از آن خود کردند.

در پایان این مسابقات تیم‌های «کامبیز درویش نژاد-سامی‌ داوطلب» و «شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی» به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

در بخش زنان این مسابقات، تیم‌ «ساره هژبر و  فاطمه سرسنگی» با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست زوج «نازنین انوری و طناز طریقت» و سکوی قهرمانی شدند.

عنوان سومی مشترک به تیم‌های «مارال چریکی، پریا پارسیان» و «نیکی ثابتی، نیکو شیرازی فر» رسید.

هفته دوم رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که از ۲ مرداد ماه در زمین‌های ساحلی بابلسر مازندران برگزار شده بود با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات بر عهده «مجید گلچین و ندا کاظمی» سرداوران نشان سفید کشورمان بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.