انتقاد دبیرکل کمیته ملی المپیک از میزبانی فرانسه/ شرایط سختی بود

اقتصادنیوز شنبه 06 مرداد 1403 - 00:13
اقتصادنیوز: دبیرکل کمیته ملی المپیک از میزبانی فرانسه برای المپیک 2024 انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید مناف هاشمی در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس درباره میزبانی فرانسه، اظهار داشت: نعمت خدا بر سر ما بارید که هم زیبایی‌های خود را دارد و هم کار میزبان را سخت کرد. خداراشکر حدود ۳۱ نفر از ورزشکاران ما داخل کشتی بودند و حدودا ۳ ساعت در این باران چرخیدند. چون برخی از ورزشکاران ما مسابقه داشتند، رفتند و در افتتاحیه نماندند و برخی دیگر در جمعیت در مراسم افتتاحیه پخش شدند.

وی افزود: شرایط سختی بود و میزبان آب و هوا را دقت نکرد و برنامه جدیدی بود و چنین برنامه‌ای تاکنون در المپیک نبود و مشکلات خود را داشت و جمعیت زیادی در مسیر بودند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: یچه‌های ما از ساعت ۴ درگیر مراسم افتتاحیه بودند و فردا مسابقات شمشیربازی آغاز می‌شود و دعا کنید اتفاقات خوبی بیفتد و پورسلمان بسیار خوشحال است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.