گزارش کالچو فینانتزا از مخارج خط حمله دو مدعی قهرمانی/ ولاهوویچ یک تنه سنگین‌تر از طارمی، لائوتارو و تورام!

ورزش سه شنبه 06 مرداد 1403 - 02:46
رسانه کالچو فینانتزا نوشت که دستمزد تمام مهاجمان اینتر به اندازه حقوق دوشان ولاهوویچ از یوونتوس است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که فصل قبل توانست عنوان قهرمانی سری آ را کسب کند، برای تقویت خط حمله خود و کسب عناوین بیشتر و موفقیت در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان، به سراغ مهدی طارمی رفت تا اینزاگی بتواند روی نیمکت، یک جانشین مناسب برای تورام و مارتینز داشته باشد.

با وجود پیشنهادات خوب مالی از کشورهای عربی، اما مهدی طارمی تصمیم گرفت تا با دستمزد بسیار کمتر، راهی سری آ و باشگاه اینتر شود. حقوق دریافتی او از نراتزوری 3 میلیون یورو خالص در سال است. نکته جالب این است که دستمزد او و دیگر هم‌پستی‌هایش، به اندازه حقوق یک بازیکن یوونتوس است!

کالچو فینانتزا که به بررسی امور مالی تیم‌های ایتالیایی‌ می‌پردازد، در گزارشی نوشته است که حتی اگر دستمزد 9 میلیون یورویی لائوتارو مارتینز را پس از تمدید قرارداد او با نراتزوری محاسبه کنیم، باز هم دوشان ولاهوویچ به اندازه تمامی مهاجمان قهرمان ایتالیا دستمزد دریافت‌ می‌کند.

2056983

طبق گزارش کالچو فینانتزا، حقوق دوشان ولاهوویچ 22 میلیون یورو ناخالص است که 19 میلیون یورو هزینه‌های استهلاک و مالیات‌ها را نیز به دنبال دارد تا این مهاجم صربستانی هزینه 41 میلیون یورویی برای یوونتوس داشته باشد.

این در شرایطی است که دستمزد مهاجمان اینتر به صورت کامل به شرح زیر است:

لائوتارو مارتینز: حقوق 9 میلیون خالص (16.6 ناخالص) + 2.5 استهلاک
مارکوس تورام: حقوق 6 میلیون خالص (7.8 ناخالص) + 1.5 استهلاک
مهدی طارمی: حقوق 3 میلیون خالص (5.5 ناخالص) + صفر استهلاک
مارکو آرناتوویچ: حقوق 3 میلیون خالص (3.9 میلیون ناخالص) + 4 میلیون استهلاک

بدین ترتیب، میزان دستمزد خالص و ناخالص مهاجمان اینتر با محاسبه میزان استهلاک و مالیات‌ها به 41.8 میلیون یورو‌ می‌رسد که کمی بیش از دستمزد 41 میلیون یورویی دوشان ولاهوویچ است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.