بازگشت کاروان حریف سپاهان به دبی

ورزش سه شنبه 06 مرداد 1403 - 04:10
شباب الاهلی پس از پایان اردوی اتریش، به امارات بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم شباب الاهلی پس از پایان "مرحله اول" برنامه آماده‌سازی برای فصل جدید ۲۰۲۴-۲۰۲۵، از وین به دبی بازگشت. این اردو از ۴ تا ۲۵ جولای در اتریش برگزار شد.

با توجه به حضور در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان، اردو خارجی "شوالیه‌های سرخ" در اتریش زودتر از موعد مقرر به پایان رسید تا برای دیدار با میزبان خود، سپاهان، در تاریخ ۶ آگوست در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آماده شوند. بازنده این بازی راهی سطح دوم لیگ قهرمانان می‌شود و تیم برنده به مصاف الغرافه خواهد رفت.

شباب الاهلی در اردو اتریش سه بازی دوستانه برگزار کرد. در بازی اول با نتیجه قاطع ۹-۱ تیم اسک جابینگ اتریش را شکست داد. در بازی دوم با نتیجه ۲-۵ مغلوب قره باغ، قهرمان لیگ آذربایجان شد و در بازی سوم با نتیجه ۹-۰ تیم جوانان اودینزه ایتالیا را شکست داد.

2058781

شباب الاهلی به رهبری سرمربی جدید پرتغالی خود، پائولو سوزا، در تلاش برای آماده‌سازی خود برای فصل جدید است. آنها با گاستون سوآرز آرژانتینی از بنی یاس و عمر کیتا گینه‌ای از باشگاه الامارات قرارداد بستند. آنها همچنین در انتظار تکمیل قرارداد با سردار آزمون، بازیکن برجسته ایرانی، از بایر لورکوزن هستند. آزمون فصل گذشته را به صورت قرضی در رم ایتالیا گذرانده بود.

از سوی دیگر، شباب الاهلی شاهد جدایی برخی از بازیکنان خود بوده است. از جمله مدافع باتجربه یوسف جابر و همچنین مروان فهد، عزیز جانی اف، عبدالعزیز هیکل و محمد جمعه عید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.