تردد در مجتمع بندری انزلی از مرز ۲۳۰ شناور گذشت

خبرگزاری ایسنا شنبه 06 مرداد 1403 - 07:05
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: در سال جاری هزار و ۸۱۶ TEU کانتینر در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده و تعداد ۲۳۵ فروند شناور نیز در این مدت به این بندر ورود کردند.

 مجتبی نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ۴ ماهه امسال بیش از ۷۰۸ هزار تن کالا در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۷ درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه در همین مدت بیش از ۱۶۵ هزار تن کالاهای غیرنفتی از این بندر به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر شده، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد چشمگیر ۵۸ درصدی در این بخش بودیم‌.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به کالاهای صادراتی، افزود: مواد غذایی، مواد پتروشیمی، مصالح ساختمانی، مواد معدنی و آهن آلات از جمله کالاهای صادر شده از مجتمع بندری انزلی هستند.

نظری با بیان اینکه در سال جاری هزار و ۸۱۶ TEU کانتینر در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده، گفت: تعداد ۲۳۵ فروند شناور نیز در این مدت به این بندر ورود کردند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.