جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل استفاده کند

خبرگزاری ایسنا شنبه 06 مرداد 1403 - 07:48
 فرماندار شیراز بیان کرد: جهاد دانشگاهی باید با توجه به شعار سال از ظرفیت‌های عمومی مردم استفاده کند و به حرکت رو به رشد و جهادی خود ادامه دهد و باز هم بسیاری از مسائل و مشکلات که در عرصه های اداری، اجتماعی و اجرایی داریم را رفع رجوع کند.

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در ارزیابی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به منظور استفاده بهتر از ظرفیت این نهاد انقلابی و غیر دولتی با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، گفت: جهاد دانشگاهی بر اساس فرمان حضرت امام خمینی(ره) و به عنوان یک حرکت جهادی در توسعه علمی پایه‌گذاری شد تا گره‌هایی که در سیستم اداری، اجرایی، آموزشی و آموزش عالی داریم با ورود این موسسه عمومی غیر دولتی برطرف شود.

وی ادامه داد: موسسه‌هایی مثل پژوهشکده رویان گره‌های عظیمی از وضعیت اجتماعی، اداری و اجرایی ما باز کردند. ان‌شاءالله امسال هم با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، جهاد دانشگاهی بتواند از ظرفیت‌های عمومی مردم استفاده کند و به حرکت رو به رشد و جهادی خود ادامه دهد و باز هم بسیاری از مسائل و مشکلات که در عرصه های اداری، اجتماعی و اجرایی داریم را رفع رجوع کند. 

فرماندار شیراز از فعالیت‌های این نهاد گفت و تصریح کرد: سازمان‌ها و موسسات دولتی بروکراسی اداری دارند اما جهاد دانشگاهی با توجه به فراغ بالی که دارد و به این دلیل که ذات و ماهیتش فعالیت علمی و نخبگی است، در سال‌های گذشته حرکت‌های بسیار خوبی در جهت فعالیت‌های علمی داشته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.