تانک‌های رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان را زیر آتش گرفتند

خبرگزاری مهر شنبه 06 مرداد 1403 - 08:49
علاوه بر موج حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه ای چادرهای آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، در جریان حملات ساعات گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه خانه‌های مسکونی در شمال رفح واقع در جنوب نوار غزه چندین فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شدند.

حملات توپخانه ای این رژیم نیز منطقه القراره واقع در شمال شرق خان یونس را هدف قرار داد. نظامیان صهیونیست خانه‌های فلسطینی‌ها را در مرکز نوار غزه با خاک یکسان کردند.

علاوه بر این حملات، تانک‌های رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان فلسطینی را به صورت گسترده در منطقه قیزان رشوان واقع در جنوب خان یونس در جنوب نوار غزه زیر آتش گرفتند.

این تانک‌های اشغالگران صهیونیست، آوارگان فلسطینی را در نزدیکی تقاطع مصبح- میراج واقع در شمال شهر رفح تحت محاصره خود درآورده و این منطقه را هدف قرار دادند.

بالگردهای صهیونیست‌ها نیز شمال منطقه مرکزی نوار غزه را گلوله باران کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.