شکایات دارویی را به شماره ۱۹۰ اطلاع دهید

خبرگزاری ایسنا شنبه 06 مرداد 1403 - 09:05
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز از کشف و ضبط بیش از ۱.۵ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته در البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مریم دایی روز شنبه ششم مرداد ماه گفت: بازدید سرزده از داروخانه‌های فردیس منجر به کشف مقدار زیادی داروی تاریخ گذشته شد.

وی افزود: این بازدید که با هدف پایش و نظارت بر نحوه خدمات رسانی دارویی بود موجودی اقلام دارویی و ثبت در سامانه تیتک، عرضه دارو با قیمت مصوب، تاریخ انقضاء معتبر بر روی اقلام دارویی، شرایط نگهداری داروها و حضور فعال مسئولین فنی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت منجر به کشف و ضبط مقادیر بالایی از داروها، مکمل‌ها و داروهای یخچالی تاریخ گذشته شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از کمبود دارویی، عوارض و تداخلات دارویی، شرایط نگهداری داروها، موارد و نحوه مصرف داروها و مکمل‌ها،  اقدامات اورژانس در برخورد با مسمومیت‌ها و ثبت شکایات دارویی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.