تحلیلی از رای اعتماد مجلس به رییس دیوان محاسبات

خبرگزاری مهر شنبه 06 مرداد 1403 - 09:53
روابط عمومی دیوان محاسبات اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی بالاترین رای اعتماد را از ابتدای تاسیس برای ریاست دیوان محاسبات به سیداحمدرضا دستغیب داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اخذ بالاترین رای اعتماد برای ریاست دیوان محاسبات کشور از ابتدای تاسیس به سید احمد رضا دستغیب؛ پشتوانه‌ای قوی جهت تداوم اقدامات اصلاحی و نظارتی در این نهاد نظارتی خواهد بود.

ارائه منظم گزارش‌های کاربردی از وضعیت اقتصادی کشور در راستای شفافیت و تنظیم گری اقتصادی، افزایش نظارت برخط در راستای انضباط مالی با رویکرد کارشناسانه، فنی و تخصصی، کاهش اطاله رسیدگی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه، رسیدگی مستمر و فعال به شرکت‌های دولتی و بررسی دقیق کنترل‌های داخلی و فرآیند حسابرسی در حوزه شرکت‌های شبه دولتی، تنها بخشی از اقدامات تحولی دوره یک‌ساله خدمت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.