ارائه خدمات ویژه‌ در مواکب مستقر در کرمانشاه برای اربعین حسینی

خبرآنلاین شنبه 06 مرداد 1403 - 12:09
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: خدمات ویژه‌ای به زائرین امام حسین (ع) توسط مواکبی که در کرمانشاه اسکان دارند ارائه می‌دهیم. 

محمد موحدی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: همه ساله در شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائرین هستیم و پذیرای زائرینی هستیم که هم از مرز خسروی و هم از مرز مهران تردد می‌کنند و از شهر کرمانشاه عبور می‌کنند که در این صورت ما خدمات ویژه‌ای را به مواکبی که در کرمانشاه اسکان دارند ارائه می دهیم.

وی افزود: بخشی از نیروهای ما طبق برنامه هر ساله ما در شهر قصر شیرین و یا در پایانه مرزی خسروی مستقر می‌شوند و پیش بینی می‌شود که امسال صد نفر نیروی خدماتی در قصر شیرین و یا پایانه مرزی خسروی مستقر شوند.

 مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: باید از استان‌ها و شهرداری‌های مهم استفاده کنیم و احتمالاً با شهرداری اربیل به نتیجه برسیم که آنها هم نیروهای خود را مستقر کنند و همچنین شهرداری تهران که باید هماهنگی‌های لازم انجام گیرد که در نهایت این شهرداری‌ها زیر نظر شهرداری کرمانشاه در مناطق مربوطه مستقر شوند و خدمات رسانی داشته باشیم. 

موحدی مجد خاطرنشان کرد: تجهیزات و امکانات مناسبی در قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است؛ تیم‌های اطفاء حریق و همکاران ما در سازمان سیما و منظر در آنجا فضاسازی مناسب دارند و اقدامات فرهنگی در سازمان فرهنگی انجام می‌شود و همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر هم خدمات جابجایی مسافرین را با پیش بینی حداقل یکصد دستگاه از شهرداری کرمانشاه داشته باشیم..

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.