استقرار توده هوای گرم تا پایان هفته جاری در چهارمحال و بختیاری 

خبرگزاری ایسنا شنبه 06 مرداد 1403 - 12:23
معاون توسعه و پیش‌بینی چهارمحال و بختیاری از استقرار توده هوای گرم تا پایان هفته در استان خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها ساعات اولیه صبح تا اواسط روز آسمان صاف، در بعدازظهر شاهد رشد ابر همراه با وزش ناپایدار باد خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز گرما از اواخر تیر و استمرار آن تا پایان هفته جاری، بیان کرد: افزایش دمایی که شاهد آن هستیم ناشی از افزایش گازهای گلخانه‌ای است و کل جهان را در بر گرفته است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش دمای بالا برای روز یک‌شنبه انتظار می‌رود که گرم‌ترین روز هفته برای شهرکرد مرکز استان خواهد بود، گرچه گرمای هوا برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش می‌یابد.

نوروزی خاطر نشان کرد: صبح امروز بازفت و آلونی با ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان و بلداجی خنک‌ترین ایستگاه بود، کما اینکه شهرکرد، به عنوان خنک‌ترین مرکز استان گزارش شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.