یک پیرمرد کابوس ژاپن: او تمام نشدنی است

ورزش سه شنبه 06 مرداد 1403 - 13:16
گئورگی گروزر همچنان مرد اول تیم ملی والیبال آلمان است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آلمان امروز در بازی افتتاحیه المپیک همه را غافلگیر کرد و با نتیجه سه بر دو تیم دوم ژاپن در رنکینگ فدراسیون جهانی را شکست داد.

در این دیدار، گئورگی گروزر، قطر پاسور چهل ساله تیم ملی والیبال آلمان که سال قبل یک‌تنه تیمش را به المپیک رساند، درخشش قابل توجهی داشت.

گروزر در این دیدار با کسب بیست و چهار امتیاز بهترین بازیکن زمین از لحاظ امتیازی بود. او پانزده امتیاز خود را از حمله، چهار امتیاز از سرویس و پنج بار نیز مهاجمین ژاپن را دفاع کرد تا روزی رویایی را پشت سر بگذارد.

2058909

حال، با حضور گئورگی گروزر، همه باید به تیم ملی والیبال آلمان احترام بگذارند. این تیم با این برد بزرگ به احتمال زیاد راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد شد. قطعاً میخاییل وینیارسکی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان، در بازی‌های آینده نیز روی این قطر پاسور با تجربه حساب ویژه‌ای باز کرده است. گروزر با این عملکرد خوب خود می‌تواند حتی در پایان مسابقات یکی از بهترین‌ها لقب بگیرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.