از قدرت مهندسی حماس در حفر تونل‌ها غافلگیر شدیم

صدا و سیما شنبه 06 مرداد 1403 - 13:27

 از قدرت مهندسی حماس در حفر تونل‌ها غافلگیر شدیم

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر اسرائیل به نقل از یک مقام نظامی این رژیم اعلام کرد: ما هنوز تصور کاملی از تونل‌های حماس و کنترل کامل بر آن نداریم. حماس با استفاده از تونل‌ها در زیر زمین، وارد یک نبرد دفاعی سازمان یافته شده است.

این مقام نظامی صهیونیست افزود: تونل‌های حماس مانند یک شبکه عنکبوتی هستند، اگر یکی از آنها منهدم شود، تونل‌های جایگزین وجود دارد و ادامه می‌یابند.

وی ادامه داد: حماس توانسته است در زیر زمین پنهان شود و همزمان حملات غافلگیرانه‌ای انجام دهد و رزمندگان خود و وسایل لجستیکی را از طریق زیرزمینی به هر نقطه نوار غزه منتقل کند.

این مقام صهیونیست اذعان کرد: نابودی همه جانبه حماس و بازسازی واقعیت امنیتی، مستلزم جنگ مداوم و طولانی مدت است. اگر هدف ما منهدم کردن همه تونل‌های غزه باشد، این کار سال‌های بیشتری طول خواهد کشید. ارتش اسرائیل پس از ۹ ماه جنگ هنوز از همه جزئیات تونل‌های غزه اطلاعی ندارد. ما از توانایی مهندسی حماس، مانند نصب آسانسور در تونل‌ها و اطلاع از ویژگی‌های خاک و نحوه اتصال تونل‌ها به یکدیگر غافلگیر شده ایم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.