منبع فلسطینی: حماس با هر پیشنهاد جدیدی از سوی نتانیاهو مخالفت خواهد کرد

خبرگزاری ایسنا شنبه 06 مرداد 1403 - 13:34
یک منبع در رهبری فلسطین با تاکید دوباره بر موضعگیری حماس درباره عقب نشینی کامل ارتش اشغالگر از نوار غزه گفت که با توجه به اظهارات مطرح شده درباره پیشنهاد جدید تل آویو، حماس با آن مخالفت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع در رهبری فلسطین امروز شنبه به شبکه خبری «المیادین» گفت: با توجه به اظهارات اخیر نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) درباره پیشنهاد جدیدی که ارائه خواهد کرد، جنبش حماس از موافقت با هرگونه پیشنهاد جدیدی خودداری می‌کند و بر موافقت با آخرین پیشنهادی که به میانجی‌ها ارائه کرده، اصرار دارد.

این منبع فلسطینی افزود: حماس هنوز بر موضعگیری خود درباره لزوم عقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از نوار غزه از جمله محورهای نتزاریم و فیلادلفیا تاکید دارد.

او در ادامه اظهار کرد: حماس به میانجی‌ها اطلاع داد که هرگز شکل جدیدی از توافق را که دارای متن روشن و شفافی درباره آتش بس نباشد، نخواهد پذیرفت.

این منبع فلسطینی تاکید کرد: در صورتی که درباره تشکیل دولت توافق ملی برای کرانه باختری و غزه توافق نشود، حماس مشکلی با بر عهده گرفتن مسوولیت دولت غزه بر اساس اجماع ملی و به شکل موقت ندارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.