مدافع تیم فوتبال جوانان به لگانس اسپانیا پیوست

خبرگزاری مهر شنبه 06 مرداد 1403 - 13:48
مدافع تیم فوتبال جوانان که در جام جهانی نوجوانان توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد راهی تیم فوتبال لگانس اسپانیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران خود را آماده حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا که در تاریخ ۳۱ شهریور تا ۸ مهر و به میزبانی لائوس برگزار می‌شود، می‌کند. شاگردان حسین عبدی این روزها در اردو به سر می‌برند و خود را آماده حضور در مسابقات می‌کند.

نیما اندرز مدافع تیم فوتبال جوانان که در جام جهانی نوجوانان که سال گذشته برگزار شد توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد مورد توجه باشگاه لگانس قرار گرفت و پس از مذاکره با مدیران این باشگاه با عقد قراردادی راهی این تیم شد. اندرز از باشگاه پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت تا لژیونر شود.

به این ترتیب عبدی، اندرز را برای حضور در اردوهای طولانی مدت در اختیار نخواهد داشت. محمد عسگری و علی حسنی از فولاد، یعقوب براجعه و سمیر حبوباتی از پرسپولیس، ماهان صادقی و رضا غندی پور از ملوان هم در اردوی فعلی تیم فوتبال جوانان حضور ندارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.