وزیر ارتباطات هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد

دیجیاتو شنبه 06 مرداد 1403 - 15:06
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در مراسمی که امروز در کرمانشاه برگزار شد، رسماً هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد. با این افتتاح، تعداد سایت‌های 5G در سراسر کشور به دو هزار و چهار رسید. زارع‌پور در این مراسم از افزایش قابل توجه سرعت اینترنت در کشور خبر داد و گفت: «در دولت سیزدهم، توسعه فناوری‌های ارتباطی به ویژه 5G در اولویت بوده و توانسته‌ایم تعداد سایت‌های 5G را تا ۲۰۰ برابر بیشتر کنیم. افتتاح این سایت 5G ایرانسل که هفدهمین سایت نسل پنج در استان کرمانشاه است نیز در همین راستا قرار دارد.» در این مراسم، با […] The post وزیر ارتباطات هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد appeared first on دیجیاتو.

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در مراسمی که امروز در کرمانشاه برگزار شد، رسماً هزاروپانزدهمین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد. با این افتتاح، تعداد سایت‌های 5G در سراسر کشور به 2004 رسید.

زارع‌پور در این مراسم از افزایش قابل‌توجه سرعت اینترنت در کشور خبر داد و گفت: «در دولت سیزدهم، توسعه فناوری‌های ارتباطی، به‌ویژه 5G، در اولویت بوده و توانسته‌ایم تعداد سایت‌های 5G را تا ۲۰۰ برابر بیشتر کنیم. افتتاح این سایت 5G ایرانسل که هفدهمین سایت نسل پنج در استان کرمانشاه است نیز در همین راستا قرار دارد.»

در این مراسم، توانستند در تست به‌سرعت دانلود نزدیک به یک گیگابیت‌درثانیه (۹۱۵ مگابیت‌درثانیه) در شبکه 5G ایرانسل برسند. استاندار کرمانشاه نیز بر اهمیت این دستاورد در ایجاد اشتغال و توسعه استان تأکید کرد.

وزیر ارتباطات همچنین به توسعه ارتباطات روستایی اشاره کرد و گفت بیش از ۹۷ درصد روستاهای استان کرمانشاه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.