بازداشت ۳۹ تروریست در ماه جاری میلادی در ایالت پنجاب پاکستان

صدا و سیما شنبه 06 مرداد 1403 - 15:13

بازداشت ۳۹ تروریست در ماه جاری میلادی در ایالت پنجاب پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از  روزنامه جنگ، اداره مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) اعلام کرد که ۳۸ تروریست را در ماه میلادی جاری طی عملیات‌های اطلاعاتی در شهر‌های مختلف ایالت پنجاب بازداشت کرده است.
براساس این گزارش، سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد باتوجه به نگرانی از تروریسم، چندین عملیات اطلاعاتی در ماه جاری در شهر‌های لاهور، رحیم یار خان، نارووال (به ضم ر)، راولپندی، مولتان، جنگ (به فتح ج)، سرگود‌ها (به ضم گ) خانیوال (به کسر ن) و سایر مناطق این ایالت انجام شد.
به گفته سخنگوی CTD، یک تروریست آموزش دیده طالبان پاکستان از لودران پنجاب (به ضم ل) و یک فرمانده کلیدی داعش از بهاولپور (به فتح ب) بازداشت شدند. در عین حال مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، نارنجک‌های دستی، اسلحه و مهمات از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.