شروع تلخ شاگردان رزنده؛/ ایتالیا ۳-۱ برزیل: آتش‌بازی قهرمان جهان در پاریس

ورزش سه شنبه 06 مرداد 1403 - 16:45
تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی بزرگ برابر برزیل المپیک را آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روز اول مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان و از گروه دوم، یک جدال حساس بین تیم‌های ملی ایتالیا و برزیل برگزار شد که در نهایت این تیم ملی والیبال ایتالیا بود که با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

در این مسابقه، ایتالیایی‌ها ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند و برزیلی‌ها تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ بردند.

در این دیدار، دارلان سوزا، قطر پاسور تیم ملی والیبال برزیل، با کسب بیست و پنج پوئن امتیازآورترین بازیکن میدان بود ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. در تیم پیروز ایتالیا نیز یوری رومانو بیست امتیاز کسب کرد.

2059058

ایتالیایی‌ها با این پیروزی تقریباً صعود خود را از این گروه قطعی کردند زیرا در این گروه مصر نیز حضور دارد که می‌توانند با پیروزی بر این تیم به راحتی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند. برزیل نیز حالا باید به فکر دیدارهای بعدی خود که مقابل مصر و لهستان است، باشد. ایتالیا با این پیروزی ۴.۲۴ امتیاز نیز در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به دست آورد.

در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی والیبال لهستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف مصر خواهد رفت.

2059061

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.