۲۴ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان و مدرسه در دیرالبلح

صدا و سیما شنبه 06 مرداد 1403 - 17:17

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه اعلام کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان میدانی و مدرسه محل اسکان آوارگان در غرب دیرالبلح دست کم ۲۴ نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.
وی افزود: حال ۶۰ درصد مجروحان وخیم است و بیمارستان امکانات کافی برای نجات جان آنها در اختیار ندارد. ما به شدت به دارو و کادر درمان برای مراقبت از مجروحان نیاز داریم. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم با مداخله فوری، گذرگاه‌ها را برای ارسال تجهیزات پزشکی و دارو باز کنند.

 
 
 
شهدا و زخمی‌های جنایت دوار عبسان در خان یونس
کانال تلگرامی فلسطین الان تصاویری از انتقال شهدا و زخمی‌های منطقه دوار عبسان در شرق خانیونس به بیمارستان منتشر کرد. نیرو‌های اشغالگر صبح امروز یک ساختمان مسکونی را در دوار عبسان بمباران کردند.
 
 
 
لحظه انفجار منبع آب در رفح
به گزارش کانال تلگرام فلسطین الان، یک نظامی صهیونیست ویدئویی از لحظه انفجار منبع آب در منطقه کانادا در غرب رفح منتشر کرد.
 
 
 
تصاویری از رنج مردم غزه برای به دست آوردن آب
به گزارش فلسطین الان، رنج مردم غزه در به دست آوردن آب روزانه همچنان ادامه دارد. برای به دست آوردن یک گالن آب باید در زیر گرمای شدید ساعت‌ها در صف بایستند؛ این در حالی است که یک گالن آب گاهی برای برخی خانواده‌ها کافی نیست.
 
 
تصاویری از وداع با شهدا در غزه
کانال تلگرامی فلسطین الان تصاویری از وداع با شهدایی منتشر کرد که در بمباران منطقه الزوایده در غزه به شهادت رسیدند.
 
 
بیرون کشیدن پیکر شهدا از زیر آوار در اردوگاه البریج غزه
کانال تلگرامی الرساله تصاویری از بیرون کشیدن پیکر شهدا از زیر آوار منزل خانواده‌ای در اردوگاه البریج در نوار غزه منتشر کرد.
 
 
چند شهید و زخمی در بمباران آپارتمانی در شرق خان یونس
کانال تلگرامی الرساله با انتشار تصاویری گزارش داد در بمباران یک آپارتمان مسکونی در شرق خان یونس چند نفر شهید یا زخمی شدند.
 
 
تصاویری دردناک از وداع کودک فلسطینی با پدر شهیدش
کانال تلگرامی الرساله تصاویری از کودکی منتشر کرد که با پدر خود که در بمباران غزه به شهادت رسیده وداع می‌کند.
 
 
تصویری از یک کودک فلسطینی که به شدت زخمی شده است
کانال تلگرامی الرساله تصویری از یک کودک فلسطینی منتشر کرد که در بمباران یک منزل در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه به شدت زخمی شده است.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.