بمباران مدرسه خدیجه در دیرالبلح با دهها شهید و زخمی

صدا و سیما شنبه 06 مرداد 1403 - 17:32
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  ؛  رژیم صهیونیستی مدرسه خدیجه در دیرالبلح در غزه را بمباران کرد ، این بمباران منجر به شهید و زخمی شدن دهها نفر شد . 

 

 

آمار شهدای غزه به ۳۹۲۵۸ نفر رسید
تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی / ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
به گزارش کانال تلگرامی الرساله، وزارت بهداشت غزه روز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۴ کشتار جدید علیه خانواده‌های فلسطینی مرتکب شد که براثر آن‌ها ۴۱ فلسطینی شهید و یکصد و سه نفر هم زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و نه هزار و ۲۵۸ نفر و شمار زخمی‌ها به نود هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

 

 

 کمیسر کل آنروا: ۲۰۰ نفر از اعضای ما در غزه کشته شده اند
به گزارش شبکه الجزیره کمیسر کل آنروا گفت: زمانی که ده ماه پیش جنگ آغاز شد ، هیچ کس فکرش را نمی کرد که به این وضعیت ناراحت کننده در غزه برسیم. وی افزود: تقریبا ۲۰۰ نفر از اعضای گروهمان تاکنون در غزه کشته شده‌اند.
کمیسر کل آنروا تصریح کرد: خسارت ما در غزه بزرگترین میزان خسارتی است که از زمان تاسیس سازمان ملل تاکنون به ما وارد شده است.

بمباران مدرسه خدیجه در دیرالبلح با دهها شهید و زخمی

 

 

القسام: نظامیان رژیم اشغالگر را در نتساریم هدف قرار دادیم
به گزارش شبکه الجزیره القسام از هدف قرار دادن اتاق فرماندهی رژیم اشغالگر در محور نتساریم با موشک کوتاه برد عیار ۱۱۴ خبر داد.
القسام هم‌چنین افزود: نفربر صهیونیستی را در تل الهوا نیز با خمپاره الیاسین۱۰۵ هدف قرار دادیم و سرنشینان آن را کشتیم یا زخمی کردیم.

 

 

تصاویری از فعالان حقوق بشر در بیان کشتار کودکان غزه در المپیک پاریس.

 

 

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کفر کلا در جنوب شرقی لبنان با موشک‌های سنگین حمله کردند، همزمان ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری سئوال برانگیز مدعی شد پهپاد انتحاری حزب الله را برفراز منطقه نفت و گاز کاریش در دریای مدیترانه رهگیری کرده است
به خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه کفرکلا و توپخانه این رژیم به عدیسه در جنوب شرقی و جبین در جنوب غربی لبنان حمله کردند، در جریان این حملات نظامیان صهیونیست ۴ منزل مسکونی تخریب و به ۸ منزل هم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خسارت وارد شد، حزب الله در پاسخ به این حملات پایگاه جرداح و تجهیزات جاسوی نظامیان صهیونیست در پایگاه مسکاف عام را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد 

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری سئوال برانگیز مدعی شد پهپاد انتحاری حزب الله را برفراز منطقه نفت و گاز کاریش در دریای مدیترانه رهگیری کرده است، رسانه‌های این رژیم با انتقاد به این تصویر اعلام کرد، این تصاویر به طور دقیق محل رهگیری پهپاد انتحاری را نشان نمی‌دهد و اگر رژیم صهیونیستی با این بهانه به زیر ساخت‌های لبنان حمله کند حزب الله مقابله به مثل خواهد کرد و زیر ساخت‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد

 

فریادهای خواهری پس از مشاهده پیکر برادر شهیدش در غزه
شبکه الاقصی تصاویری دردناک از فریادهای خواهری که پیکر برادر شهیدش را دید، منتشر کرد. وی در حمله هوایی امروز به مدرسه خدیجه در شهر دیرالبلح مرکز نوار غزه به شهادت رسید.

 

 
 
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا مسئول ادامه کشتار غیرنظامیان در غزه هستند
به گزارش شبکه الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه اعلام کرد: ارتش اسرائیل با بمباران بیمارستان صحرایی در داخل مدرسه خدیجه در دیر البلح، دست به جنایت و کشتار تازه ای علیه غیرنظامیان زده است. 
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه افزود: اقدام رژیم اشغالگر در ارتکاب این جنایت وحشیانه علیه غیرنظامیان در داخل بیمارستان صحرایی را به شدت محکوم می کنیم و دولت رژیم صهیونیستی و آمریکا را مسئول ادامه کشتار فلسطینیان می دانیم.
این دفتر در ادامه از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی خواست رژیم اشغالگر و دولت آمریکا را برای توقف جنگ نسل کشی در غزه تحت فشار بگذارد.

بمباران مدرسه خدیجه در دیرالبلح با دهها شهید و زخمی

 

حمله موشکی گردان های شهدای الاقصی به سایت نهال اوز

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.