فوری/ فردا این مراکز تعطیل‌ هستند/ دو اتفاق مهم که کنسل شد

اقتصادنیوز شنبه 06 مرداد 1403 - 18:47
اقتصادنیوز: همزمان با اطلاعیه دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه هفت مردادماه، مراکزی که فردا تعطیل یا باز هستند، اطلاعیه صادر کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، به علت تداوم هوای گرم در سراسر کشور، فردا یکشنبه 7 مردادماه با مصوبه هیأت دولت همه ادارات دولتی و بانک ها در کشور تعطیل اعلام شدند. اما در این میان برخی سازمان ها و دفاتر همچنین مراکز خدمات رسان اطلاعیه هایی در خصوص تعطیلی یا فعال بودن در روز یکشنبه منتشر کرده اند که اقتصادنیوز در این گزارش اسامی مراکز تعطیل و فعال را اعلام کرد.

شعب کشیک مراکز معاینه فنی

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا /یکشنبه هفتم مرداد/ مراکز شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد و واحدهای سیار جیحون، پایانه کاوه، نوبنیاد و یاس فاطمی از ساعت هفت صبح تا ۱۴ فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

تعطیلی شهرداری تهران 

در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، شهرداری تهران همزمان با تعطیلی مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور فردا تعطیل خواهد بود.

فعالیت مراکز تره بار تهران

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شنبه و یکشنبه ششم و هفتم مرداد همه میادین و بازارهای میوه و تره بار طبق روال روزهای قبل فعال هستند. براساس این گزارش، ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ است.

کاهش فعالیت مترو تهران 

در این زمینه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز اعلام کرد: با توجه به اعلام تعطیلی تمام مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور در روز یکشنبه به دلیل تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا، ساعت فعالیت خطوط مترو تهران و حومه در این روز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح یک ساعت دیرتر از روزهای دیگر آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

فردا هیچ طلاق و ازدواجی ثبت نمی شود 

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل هستند.

تعطیلی واحدهای قضائی 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از تعطیلی همه واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه در سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ماه خبر داد.

وضعیت تعطیلی موزه ها 

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همزمان با افزایش دما و تعطیلی مراکز و ادارات دولتی در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳، تمامی موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و محوطه‌های فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه در سراسر کشور تعطیل خواهند بود.

بازار سرمایه 

سازمان بورس و اوراق بهادر اعلام کرد: پیرو اعلام شورای اطلاع‌رسانی دولت مبنی بر تعطیلی سراسری در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳)، بازار سرمایه ایران نیز فردا فعال نخواهد بود.

لغو برگزاری این امتحانات

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتحان جبرانی درس مطالعات اجتماعی پایه نهم در روز یکشنبه ۷ مرداد در استان تهران برگزار نمی‌شود.

حراج شمش هم لغو شد 

مرکز مبادله ارز و طلای ایران فردا (یکشنبه ۷ مردادماه) تعطیل است و حراج چهلم شمش طلا برگزار نمی‌شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.