نمایش رادیویی بلاگر در خبر‌های رسانه هشتم مرداد

صدا و سیما دوشنبه 08 مرداد 1403 - 10:27

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش رادیویی بلاگر هر روز ساعت ۱۰ از رادیو نمایش پخش و ساعت ۱۶ همان روز تکرار می‌شود. این نمایش داستان فردی است که معتقد است تبلیغات مجازی درآمد خوبی دارد، اما همسرش مخالف کار‌های اوست.
ویژه برنامه «مغناطیس» هر روز سه نوبت ظهر، عصر و شب در فواصل برنامه‌ها به مدت از شبکه دو پخش می‌شود. اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره سفر اربعین موضوع این برنامه ۹۰ قسمتی است. 

فراسو شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۸:۱۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. آگاهی دهی و اطلاع رسانی در زمینه سبک زندگی سالم و ارائه راهکار‌های مناسب جهت پیشگیری از بیماری‌ها رویکرد این برنامه است؛ 
و مجموعه تلویزیونی «منو ترک نکن» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱ و ۱۹ تکرار می‌شود. این مجموعه محصول ۲۰۲۲ ایتالیا داستان پلیسی است در مورد جرایم سایبری و خشونت علیه کودکان تحقیق می‌کند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.