شهادت هنیه را تبریک و تسلیت می‌گویم/ پاسخ مقاومت به ترور فؤاد شکر قطعی است

مشرق نیوز پنج شنبه 11 مرداد 1403 - 17:53
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص تحولات منطقه به ویژه تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز شد.

به گزارش مشرق، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم بدرقه پیکر شهید «فؤاد شکر» آغاز شد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: در ابتدا به برادران خود در جنبش حماس و گردان های قسام شهادت برادر اسماعیل هنیه را تبریک و تسلیت می گویم. رهبران جنبش های مقاومت مانند رزمندگان این جنبش ها به شهادت می رسند. ما در زمینه مقاومت و شهادت خود را شریک جنبش حماس می دانیم و به پیروزی قطعی دست پیدا خواهیم کرد.

فرافکنی و دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره حادثه مجدل شمس

وی افزود: هدف قرار دادن ساختمان مسکونی مملو از انسان در محله حاره حریک واقع در ضاحیه جنوبی بیروت باعث شهادت ۷ تن شد.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: در میان شهدای این حمله، فؤاد شکر و یک شهید ایرانی در کنار ده ها زخمی دیگر از جمله زنان و کودکان حضور داشتند. آنچه که در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد نه فقط یک عملیات ترور بلکه یک تجاوز بود. در این تجاوز ساختمان مسکونی و نه نظامی هدف قرار گرفتند. دشمن صهیونیستی از چند روز قبل از این تجاوز این طور جلوه می داد که این یک واکنش است؛ ما به هیچ عنوان این گزاره را قبول نداریم.

وی در ادامه افزود: آنچه اتفاق افتاد بخشی از جنگ صهیونیستی-آمریکایی علیه منطقه ما است. رژیم صهیونیستی با متهم کردن شهید ما مبنی بر این که او قاتل کودکان مجدل شمس است بزرگترین دروغ را مطرح می کند.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.