قرارگاه جهادی؛ محل هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان لرستان

خبرگزاری ایسنا شنبه 13 مرداد 1403 - 21:50
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان و با هدف هم‌افزایی در جهت فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان و پرهیز از موازی‌کاری و راهبری صحیح‌تر، این کانون به قرارگاه جهادی تبدیل می‌شود که محلی برای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان لرستان باشد.

امین آزادبخت امروز، ۱۳ مرداد ماه، در حاشیه افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی که به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به فعالیت کانون دانشجویی مهر باران در کانون دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان طی سالیان گذشته، گفت: با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان و با هدف هم‌افزایی در جهت فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان و پرهیز از موازی‌کاری و راهبری صحیح‌تر، این کانون به قرارگاه جهادی تبدیل می‌شود که محلی برای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان لرستان باشد.

وی ضمن بیان مختصری از فعالیت‌های فرهنگی و خیریه مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان طی سال گذشته، اظهار کرد: طی سال گذشته به مناسبت‌های شب یلدا و عید نوروز و عید غدیر با هزینه بیش از دو میلیارد تومان از محل خیرین و دانش‌آموزان بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردیم.

این مسئول با اشاره به توزیع بیش‌ از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین ایتام و کارت خواب‌ها در ایام ماه محرم سال جاری، بیان کرد: همچنین کار ارزشمند دیگری که انجام دادیم آموزش بیش از سه هزار نفر ساعت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم داشتیم.

آزادبخت با اشاره به برگزاری اولین دوره پویش مداد رنگی طی سال گذشته، افزود: در قالب این پویش هزار بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت که شناسایی شده بودند، توزیع شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به امضای میثاق‌نامه با بیش‌ از ۵۰ پزشک متخصص در سطح استان، بیان کرد: در قالب این میثاق‌نامه تاکنون ۱۲۰ نفر از افراد بی‌بضاعت به این پزشکان ارجاع شده و خدمات رایگان دریافت کردند.

وی ادامه داد: پویش ملی رستا را نیز برگزار کردیم که بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب از سراسر کشور به دست ما رسید که آن‌ها را در مجموعه زندان‌های استان، کمپ‌های ترک اعتیاد و کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در مناطق محروم توزیع شد و بخشی دیگر نیز در مناطق محروم کتابخانه‌هایی ایجاد و تجهیز شد تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.