نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی آذربایجان غربی معرفی شدند

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 14 مرداد 1403 - 10:34
اختتامیه مرحله استانی چهل و هفتمین مسابقات قرآنی آذربایجان غربی ۱۴ مرداد ماه برگزار شد و نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم با اشاره به رقابت حدود ۱۵۰ نفر از سراسر استان برای حضور در جمع برترین های مسابقات قرآنی در خصوص برندگان بخش خواهران گفت: براساس رای هیات داوران در رشته تحقیق مقام اول را زهرا عدالتی از شهرستان سلماس و رتبه دوم را ناهید شادبخش از شهرستان ارومیه کسب کردند.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت افزود: همچنین در رشته ترتیل مهسا صمدی از شهرستان میاندوآب مقام اول، فاطمه نجفی از شهرستان ماکو مقام دوم و مهدیه جهاندیده از شهرستان ارومیه رتبه سوم را ازآن خود کردند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ کل سمیرا سبزی فروش از شهرستان خوی مقام اول، رقیه علی اصغری از شهرستان ارومیه مقام دوم و لیلا اجلالی از شهرستان ارومیه مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بان اینکه در حفظ ۲۰ جزء زهرا حسنی از شهرستان ارومیه مقام اول و رعنا محمدی از شهرستان ارومیه مقام دوم را کسب کردند، افزود: در حفظ ۱۰ جزء سهیلا برادری از شهرستان تکاب مقام اول، فاطمه بونده از شهرستان ارومیه مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در حفظ پنج جزء کبری فرج زاده از شهرستان ارومیه مقام اول،حاجیه بنده لویی از شهرستان خوی رتبه دوم و فریبا علیزاده از شهرستان ارومیه مقام سوم را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی یادآور شد: همچنین در دعا خوانی زینب زرپرور از شهرستان خوی مقام اول و نسرین اکبری از شهرستان سلماس مقام دوم را کسب کردند.

وی همچنین با اشاره به نفرات برتر بخش برادران نیز افزود: براساس رای هیات داوران در رشته تحقیق سجاد علی پور از خوی مقام اول را کسب کرد، بابک اشرافی از تکاب دوم شد و علی حسینی از میاندوآب به مقام سوم رسید.

جوانبخت اضافه کرد: در بخش رشته ترتیل محمدرضا فتوحی از تکاب در رتبه نخست ایستاد، رضا سلطانی از خوی و یاسین اشکوری از مهاباد رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در بخش حفظ کل سینا طلایی، مهدی شکوهی و سیدعلی عباس پور، هر سه از ارومیه اول تا سوم شدند، ادامه داد: در حفظ ۲۰ جزء نیز بهرام شاه ویران و رضا مددی از ارومیه به ترتیب اول و دوم شدند و رتبه سوم به علی محمدنژاد از خوی رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: در حفظ ۱۰ جزء هم امید قاسمی و حسین شکراللهی از ارومیه مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و بهمن فیروزی از خوی سوم شد.

وی افزود: در بخش دعا خوانی حافظ علیزاده از شوط مقام اول را کسب کرد و عمار قلی پور از ارومیه رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

جوانبخت با اشاره به اینکه در رشته اذان صمد محمدپور از ارومیه به رتبه نخست دست یافت، محمد محمدی از ارومیه در رتبه دوم ایستاد و محمدحسین ابراهیم پور از خوی به مقام سوم رسید،اظهار کرد: در بخش حفظ کل زیر ۱۸ سال نیز علی نقی لو از خوی اول شد و در بخش تحقیق این گروه سنی، مبین نصیری از شهرستان ارومیه به مقام نخست دست یافت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.