توزیع ۱۴۳ سری جهیزیه بین نوعروسان قزوینی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 15 مرداد 1403 - 14:36
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: اولین مرحله توزیع جهیزیه در سال ۱۴۰۳ که شامل ۱۴۳ سری جهیزیه بود امروز بین نوعروسان قزوینی تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

محمد صیادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین مرحله توزیع جهیزیه در سال ۱۴۰۳ که شامل ۱۴۳ سری جهیزیه بود امروز بین نوعروسان قزوینی تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف و مأموریت‌های کمیته امداد ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه، پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی ازجمله یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ارزش هر سری جهیزیه معادل ۳۷۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت از کالای ایرانی تمامی اقلام از اجناس ایرانی و بدون واسطه و مستقیم از تولیدکنندگان ایرانی تهیه شده که ارزش ریالی این کالاها نیز ۵۳ میلیارد ریال است.

صیادی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۲ نوعروس در نوبت جهیزیه قرار داشتنند که با تعداد جهیزیه‌ای که امروز توزیع شد ۱۱۹ نوعروس دیگر در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که با مشارکت خیرین و تخصیص اعتبار به زودی به این نوعروسان هم اقلام جهیزیه تحویل داده خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین در پایان گفت: کلیه این اقلام طبق تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین منعقد گردیده توسط وسایل نقلیه سبک و سنگین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی به سراسر نقاط استان و حتی دورترین نقطه استان که شامل مناطق کوهستانی در آوج و طارم است ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.