دخیا، زیدان و آلوز بعد از یک سال هنوز بیکار هستند!/ این ستاره‌ها را به لیگ ایران بیاورید

ورزش سه سه شنبه 16 مرداد 1403 - 04:17
در میان بازیکنان فوتبال اروپا تیم نداشتن 5 بازیکن شاخص برای علاقه‌مندان فوتبال بسیار عجیب است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فصل جدید مسابقات باشگاهی به زودی از دو هفته دیگر اغاز خواهد شد، بازار نقل و انتقالات اروپا چندان به مانند شروعش تب و تاب خاصی ندارد اما شرایط به گونه‌ای است که فوتبال‌دوستان از بدون تیم ماندن چند چهره ماندگار فوتبال اروپا بسیار متعجب هستند. در واقع بازیکنانی در شرایط کنونی تیم ندارند که تا پیش از این، سابقه بازی در بهترین تیم‌های جهان را دارند و اکنون وضعیت به وجود آمده موجب شده تا وضعیت‌شان برای هواداران مورد بحث باشد. اکنون به وضعیت بازیکنانی خواهیم پرداخت که در این مدت بازیکن ازاد شده‌اند و هنوز تیمی از عربستان و آمریکا نیز برای جذبشان اقدام نکرده‌اند!

داوید دخیا
بدون شک سرشناس‌ترین ستاره این لیست، سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا و منچستریونایتد است. او یک فصل تمام بدون تیم بود و پس از جدایی از شیاطین‌سرخ، هیچ تیمی برای جذب او اقدام نکرده که البته النصر عربستان برای جذبش علاقه نشان داد ولی مصاحبه دخیا موجب تغییر معادلات شد. دستمزد بالای سنگربان اسپانیایی عاملی است که سبب می‌شود تیمی در اروپا برای جذبش متقاعد نشود ولی به هر حال دخیا اعلام کرده که اگر در این تابستان بدون تیم بماند، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد!

2059545

الکس ویدال 
بارسلونا زمانی برای جذب این بازیکن اسپانیایی که توانایی بازی در پست‌های مختلفی را دارد، 15 میلیون یورو هزینه کرد ولی حالا او در 34 سالگی، به مانند دخیا یک سال است که تیم ندارد و آخرین بار برای اسپانیول بازی کرده بود. ویدال هنوز به طور رسمی اعلام بازنشستگی نکرده ولی تمرکز ویژه او بر روی اموال شخصی‌اش و مدیریت دو رستوران پر سر و صدایش باعث شده تا ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

1209972

خسه
محصول آکادمی رئال مادرید که مدتی مورد توجه کارلتو و مورینیو بود، در 31 سالگی یک سال است که خانه‌نشین شده و پس از بازی در کوریتیبای برزیل، بدون تیم مانده است.

2063566

انزو زیدان
واضح است که اگر پدرتان فوتبالیست باشد، هیچ تضمینی درباره موفقیت شما نخواهد بود و انزو زیدان پسر یکی از فوق ستاره‌های تاریخ جهان، در سن 29 سالگی پس از مدتی حضور در لیگ سه اسپانیا، آزاد شده و از شروع تابستان امسال بدون تیم بوده.

2063659

دیگو آلوز
علی‌رغم اینکه او 39 سال سن دارد، مدتی است که فوتبال بازی نکرده و پس از جدایی از سلتاویگو در بازگشت ناموفقش به لالیگا، تصمیم گرفته است که مانند ویدال خودش را با کارهای شخصی‌اش مشغول کند ولی مشخصا آلوز به زودی در برزیل مشغول به کار خواهد شد و برای این موضوع نیاز به زمان خواهد داشت.

2063660

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.