قیمت میم کوین نیرو۱۰ درصد افزایش یافت

گسترش نیوز سه شنبه 16 مرداد 1403 - 07:01
میم‌کوین نیرو (NEIRO) علیرغم فروش کامل توسط ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، افزایش قابل‌توجهی در قیمت داشته است. در طول ۲۴ ساعت گذشته، پس از یک افت کوتاه، نیرو بهبود یافت و به ۱۵۰٪ افزایش قیمت رسید.

میم کوین نیرو تلاش کرد تا با اختصاص دادن ۴٪ از ایردراپ خود به بنیان‌گذار اتریوم، بتواند از اعتبار او سود ببرد. ابتدا، پس از اینکه ویتالیک بوترین تمام ۱۷ میلیارد ایردراپ نیرو خود را فروخت، این میم کوین دچار سقوط شدیدی شد، اما در یک چرخش عجیب، قیمت آن دوباره شروع به رشد کرد.

تلاش موفق نیرو برای استفاده از اسم ویتالیک بوترین

میم‌کوین نیرو که سعی داشت با استفاده از شهرت ویتالیک بوترین جلب توجه کند، به‌تازگی و با وجود اینکه بوترین این توکن را به‌صورت کامل فروخت، افزایش قیمت را تجربه کرد.

این میم کوین ناشناخته تلاش کرد تا با ایردراپ ۴٪ از کل عرضه خود به حساب ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، اعتبار کسب کند و ادعا کند که او بزرگ‌ترین هولدر این میم کوین است.

اما کم‌تر از یک ساعت پس از این ادعا، بوترین تمام توکن‌های نیرو خود را فروخت. وی ۱۷.۱ میلیارد NEIRO را به ۴۴.۵ اتر به ارزش حدود ۱۰۳,۰۰۰ دلار در آن زمان تبدیل کرد.

انتقال سریع بوترین ابتدا باعث شد که قیمت نیرو حدود ۶۰٪ کاهش یابد. با این حال، توکن نیرو در شبکه اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵۰٪ افزایش یافته و به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۴۲ دلار رسیده است.

بعد از این اتفاق، حساب مدیر ارشد فنی نیرو در پلتفرم X اعلام کرد:

سلام ویتالیک بوترین، ما مشاهده کردیم که شما تمام توکن‌های نیرو خود را فروختید. در کمال احترام از شما درخواست می‌کنیم تا با بخشی از درآمد حاصله، به سگ‌های بی‌‌سرپرست کمک کنید. باتشکر.

در راستای روند صعودی نیرو، توکن‌‌های زیادی با این نام در بازار کریپتو به‌وجود آمد. چهار توکن مختلف نیرو (NEIRO) در CoinGecko فهرست شده‌اند، حداقل شش نوع مختلف در Uniswap وجود دارد و حتی حساب‌های بیشتر و احتمالاً کلاه‌برداری مربوط به نیرو در پلتفرم X مشاهده شده است.

لازم به‌ذکر است که بازار میم کوین‌ها در روند کاهشی قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار میم‌ کوین حدود ۱۶٪ کاهش یافته و به ۳۵.۸ میلیارد دلار رسیده است. تفاوت چشمگیر در عملکرد نیرو در مقایسه با سایر میم‌کوین‌های برجسته قابل‌توجه است.

در همین راستا، دوج‌کوین و شیبا اینو هر کدام بیش از ۲۰٪ کاهش قیمت را تجربه کردند. سایر میم‌کوین‌های قابل‌توجه مانند Mog coin (MOG) و Dogwifhat (WIF) نیز با کاهش بیش از ۲۷٪ مواجه شدند که نشان‌دهنده یک روند نزولی گسترده در این بخش از بازار است.

 

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.