خیره به دختران والیبالی: دو گام تا جام!

نامه نیوز سه شنبه 16 مرداد 1403 - 16:10
تیم ملی والیبال زنان کشورمان امروز در مرحله نیمه نهائی جام ملت‌ها به مصاف نپال خواهد رفت تا تلاش خود را برای صعود به فینال انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ''ورزش سه''، رقابت‌های لیگ ملت‌های آسیای مرکزی در رشته والیبال زنان، از ۱۱ مرداد ماه به میزبانی نپال درحال برگزاری است و تیم ملی کشورمان تا به اینجای رقابت‌ها شگفتی‌ساز بوده است.

شاگردان لی‌دو هی کره‌ای، اگرچه نخستین دیدار خود را در این رقابت‌ها به هند واگذار کردند اما در ادامه با کسب سه پیروزی متوالی برابر سریلانکا، مالدیو و نپال به صدر جدول صعود کرده و حالا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم چهارم جدول رده‌بندی یعنی نپال خواهند رفت.

این درحالی است که دقیقا دو روز قبل یعنی روز یکشنبه ۱۴ مرداد تیم ملی زنان ایران و نپال به مصاف هم رفتند و آن مسابقه با برتری ۳ بر ۲ به نفع دختران ملی‌پوش کشورمان به پایان رسید. حالا لی دو هی در نخستین محک جدی خود به عنوان سرمربی تیم ملی زنان کشورمان، در آستانه خلق یک شگفتی قرار گرفته است. شاگردان او در صورت تکرار پیروزی برابر نپال در دیدار فینال به مصاف برنده مسابقه هند و سریلانکا خواهند رفت.

گفتنی است که دیدار دختران کشورمان مقابل نپال که از امتیاز میزبانی هم برخوردار است امروز راس ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.