هفت قضاوت عابدزاده در لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی

صدا و سیما پنج شنبه 18 مرداد 1403 - 17:02
هفت قضاوت عابدزاده در لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی که از یازدهم مرداد آغاز شده بود، چهارشنبه ۱۷ مرداد با قهرمانی هند در شهر کاتماندو کشور نپال به پایان رسید و تیم‌های نپال و ایران مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
 
کیوان عابدزاده داور بین المللی والیبال ایران درباره عملکرد خود در این مسابقات، گفت: در این مسابقات که پنج تیم شرکت داشتند، متاسفانه تیم ایران به فینال راه نیافت و در دیدار رده بندی موفق به شکست سری‌لانکا و کسب مقام سوم شد.
 
وی سطح داوری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های زنان آسیای مرکزی را خیلی خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: داورانی از کشور‌های عضو منطقه از جمله نپال، مالدیو، سری‌لانکا و ایران در آن قضاوت داشتند.
 
این داور بین المللی والیبال ایران با بیان اینکه در دیدار فینال بین تیم‌های هند و نپال به عنوان داور اول قضاوت داشتم، اظهار داشت: در مجموع چهارده دیدار این مسابقات هفت قضاوت داشتم که در پنج دیدار به عنوان داور اول و دو مسابقه به عنوان داور دوم سوت زدم.
 
تیم ملی والیبال زنان ایران صبح جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.