انتخاب سنوار پیام روشنی برای دشمن است

صدا و سیما پنج شنبه 18 مرداد 1403 - 18:47

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: انتخاب سنوار به عنوان جانشین هنیه حامل پیام روشنی برای دشمن است .

انتخاب السنوار به عنوان جانشین هنیه حامل پیام روشنی برای دشمن است
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و تحولات منطقه گفت: جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه و فرمانده جهادی فواد شکر و تحولات ناشی از آن بر منطقه سایه افکنده است. 


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود در جنایات اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل، فرماندهانی از امت اسلامی هدف قرار گرفتند افرادی که نقش ممتازی در برافراشتن پرچم جهاد و مبارزه با دشمن اسلام و مسلمانان ایفا می‌کردند. تحولات اخیر بر همه اوضاع سایه افکنده و نبرد با رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است. همزمان با جنایت بزرگی که رخ داد ما شاهد انسجام و همبستگی کامل با جنبش حماس بودیم در حالی که دشمن در صدد مخدوش کردن مقاومت، پایداری و تاثیر بر تصمیمات آن بود. گردان‌های قسام به رغم این جنایت بزرگ به وظیفه و ماموریت جهادی خود با شایستگی بالا، پویایی و انسجام ادامه داد. حماس برادر مجاهد یحیی السنوار را به عنوان جانشین شهید هنیه انتخاب کرد و ان شاء الله که السنوار بهترین جانشین برای بهترین سلف (شهید هنیه) خواهد بود. انتخاب السنوار با اجماع آراء در حد خودش حامل پیام مهمی برای اسرائیل است السنواری که دوست و دشمن از صلابت و ثبات موضع و کیاست و رهبری شایسته او آگاه است. انتخاب السنوار این فرمانده بزرگ تاکید روشنی بر ادامه راه جهاد و ثبات و پایداری بر اصول اساسی حماس است.

 

انتقام از رژیم صهیونیستی حتمی است
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه ترین تحولات مربوط به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و تحولات منطقه گفت: جبهه حزب الله لبنان نیز همچنان فعالانه به عملیات حمایت و پشتیبانی ادامه داده است و ضربات محکم و منحصر به فردی به دشمن وارد و تاکید کرده است پاسخ به جنایت صهیونیست ها در ترور شهید فواد شکر و تجاوز نظامی به ضاحیه جنوبی قطعی است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود رژیم اسرائیل پس از آن که به تشدید خطرناک تنش ها متوسل شد اکنون به معنای واقعی کلمه در حالتی از ترس و بیم شدید قرار دارد. تاکید بر پاسخ از سوی جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی (در ترور شهید هنیه) از سوی بالاترین مقام رهبری صادر شده است و اتفاقی که رخ داد قابل چشم پوشی نیست. پاسخ ما به رژیم صهیونیستی که انبارهای سوخت ما را در بندر الحدیده هدف قرار داد حتمی است و ان شاء الله زمان پاسخ ما نیز فرا می رسد. تاخیر در واکنش محور مقاومت به طور کلی در برابر تنش آفرینی خطرناک اسرائیل صرفا یک موضوع تاکتیکی است و هدف از آن این است که پاسخ ما با توجه به آمادگی های دشمن، تاثیرگذار باشد. دشمن می داند که پاسخ حتمی است و عدول از این تصمیم وجود ندارد و هیچ چیزی مانند ارعاب و تهدید و فشار نمی تواند تصمیم اتخاذ شده مبنی بر پاسخ را منحرف کند. تلاش های زیادی از سوی آمریکا و اروپا و برخی رژیم های عربی برای جلوگیری از پاسخ صورت می گیرد. رایزنی ها، پیام ها و میانجی گری ها با هدف تلاش برای متقاعد کردن جمهوری اسلامی ایران و مشخصا این که پاسخ ایران سبک و ساده و غیرموثر باشد هنوز متوقف نشده است و ادامه دارد. جمهوری اسلامی ایران به روشنی با تلاش ها برای ارعاب و تهدید و تطمیع مقابله می کند 
روند حمایت و پشتیبانی از جنوب لبنان، یمن و عراق ادامه دارد و پاسخ حتمی است و هیچ تردیدی در آن نیست. موضع کشورهای اسلامی به طور کلی تاسف بار است و بیانیه سازمان همکاری اسلامی نیز همان موضع کشورهای اسلامی است و فراتر از آن نیست. یک موسسه خیریه یا یک نهاد کوچک نیز می تواند بیانیه ای بهتر از بیانیه سازمان همکاری اسلامی درباره جنایات ترور (صهیونیست ها) صادر کند. برخی از رژیم های عربی کمترین کاری که می توانند انجام بدهند قطع همکاری با رژیم اسرائیل است و چهار رژیم عربی و همچنین برخی از رژیم های اسلامی همکاری زیادی با این رژیم دارند. این رژیم ها با ترامپ به خاطر خراشی که به گوشش وارد شد ابراز همدردی کردند اما هنوز یک بیانیه در محکومیت ترور یک رهبر و فرمانده بزرگ اسلامی صادر نکرده اند. برخی رژیم های عربی همچنان گروه های فلسطینی و در راس آنان قسام و قدس و سایر گروه های مبارز را در ردیف گروه های تروریستی قرار می دهند.

 

صبر و مقاومت ملت فلسطین در غزه ستودنی است
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه ترین تحولات مربوط به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه و تحولات منطقه گفت: فجیع ترین جنایات نسل کشی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود از نظر برخی رژیم های عربی سزاوار موصوف کردن به عنوان جنایت و تروریسم نیست.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود برخی از رژیم های عربی با مواضع سرد و سفت خود، رسانه های شان را برای حمایت از اسرائیل به عنوان جبهه پشتیبانی به سود دشمن به طور شفاف و مفتضحانه ای به تسخیر خود درآورده اند. حمایت محور قدس، جهاد و مقاومت از ملت فلسطین افتخاری بزرگ و مایه شرف است و این تکلیف و وظیفه همه امت اسلامی است. برخی از رژیم های عربی در کنار حامیان رژیم اشغالگر اسرائیل هستند و در سطوح رسانه ای، سیاسی و مردمی در جبهه حمایت از دشمن قرار دارند. باید به طور مستمر به امت یادآوری کرد که در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین و فاجعه مستمر کنونی موضع گیری کنند. مسئولیت در قبال درد و رنج ملت فلسطین نباید با تجاهل و بی توجهی از دوش امت اسلامی برداشته شود. غافل ماندن و تجاهل در قبال فاجعه و مصیبت ملت فلسطین، پدیده ای است که اکثر ملت ها و اکثر رژیم ها را فراگرفته است و پیامدهای خطرناکی دارد. 
تا زمانی که درد و رنج و مصیبت مردم فلسطین ادامه داشته باشد باید تذکر و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در محافل مردمی نیز باید ادامه یابد. مقاومت و پایداری و صبر مجاهدین عزیز در غزه یک مدرسه و مکتبی برای همه امت اسلامی و نمونه و اسوه ای برای همه مسلمانان بلکه همه مردم جهان است. وای بر حال کسی که مبارزان فلسطینی را خوار و علیه آنان توطئه کند. وای بر همه مکاران و کسانی که از پشت خنجر زدند کسانی که رسانه هایشان، دارایی هایشان و مواضع شان در راستای خدمت به دشمن است. گردان های قسام و گردان های قدس و سایر گروه های مبارز فلسطینی در نوار غزه به رغم این که بیش از ده ماه از تجاوزگری صهیونیست ها و محاصره می گذرد همچنان در حال مبارزه هستند. 
 مقاومت رزمندگان فلسطینی در غزه و صبر زیاد و شجاعتشان، نتیجه ای دارد که خداوند وعده کرده است و ان پیروزی است. مبارزان فلسطینی در غزه با عملیات های متنوع و منحصر به فرد به نبرد ادامه و دشمن را آزار می دهند. پایگاه مردمی مقاومت فلسطین در نوار غزه هیچ فضا و فرصتی را برای رژیم اشغالگر اسرائیل و مزدوران آن برای نفوذ و بهره برداری و باج خواهی به رغم گرسنگی، فقر و درد و رنج شدید فراهم نکرده است. صبر ملت فلسطین و مجاهدان فلسطینی در نوار غزه قابل ستایش و شایسته حمایت با تمام توان است. مردم فلسطین در خندق و سنگر نخست امت اسلامی قرار دارند و اگر مقاومت این مردم، پایداری و جهادشان نبود هر آیینه دشمن وارد درگیری با دیگران می شد و حوادث دیگری رخ می داد. هر رژیم عربی به هر میزانی که به امریکا و اسرائیل خدمت کند از نظر آنان یا فقط یک گاو شیرده خواهد بود یا تنها یک بهره دهند و سود بده که در زمان بی نیازی از دست آن ها خلاص خواهد شد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن اظهار داشت گسترش دامنه تحولات به جنگ منطقه ای یا چیزی کمتر از آن، به سود رژیم اسرائیل نخواهد بود. دشمن اسرائیلی و کارهای احمقانه اش برای گسترش دامنه تحولات به سود ملت فلسطین خواهد بود به خصوص این که راهبرد رژیم اشغالگر اسرائیل مبتنی بر درگیری و جنگ تنها با فلسطین و نابودی آنان بوده است. اسرائیل تاکنون در تحقق اهدافش موفق نبوده است و در آینده به اذن الهی متضررتر و ناکام تر خواهد بود. هرچه که اوضاع در گستره بیشتری بحرانی تر شود رژیم اسرائیل بیش از پیش گرفتارتر خواهد شد و در حالتی از بیم و ترس نگرانی فروخواهد رفت چیزی که اکنون بدان مبتلا شده است و از آمریکا و کسانی که آمریکا از آنان به عنوان شرکا یاد می کند در خواست کمک کرده است. برخی حریم هوایی خود را به روی اسرائیل باز می کنند و به این رژیم کمک اقتصادی ف رسانه های و سیاسی می کنند و با هرگونه موضع در حمایت از ملت فلسطین مقابله می کنند. آمریکا موضع برخی کشورهای عربی را در چارچوب شراکت با او برای حمایت از اسرائیل معرفی می کند 
 بدون این که هیچ ارزشی برای توافقنامه ها میان کشورهای عربی یا تعهدات اسلامی و ملی قائل شود. خود اسرائیل نیز برخی از رژیم های عربی را شریک حفاظت از اسرائیل معرفی می کند. اسرائیل در وحشت و اضطراب شدیدی به سر می برد و اقداماتی که پس از دامن زدن به تشدید تنش اخیر انجام داد بیانگر حالت ترس شدید ان است. حملات حزب الله در زمینه بمباران، هدف قرار دادن ها و نفوذ با استفاده از پهپادها تاثیر بسیار زیادی بر اسرائیل دارد و دشمن می بیند که حملات حزب الله به چالش راهبردی بی سابقه ای برای اسرائیل تبدیل شده است. عراق نیز همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می دهد.

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.