قاتل تیلور به فینال نرسید!

مشرق نیوز پنج شنبه 18 مرداد 1403 - 20:34
ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا با شکست برابر نماینده بلغارستان به فینال المپیک پاریس نرسید.

به گزارش مشرق، در جریان مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک و در مرحله نیمه‌نهایی ماگومد رمضان‌اف با غلبه بر آرون بروکس آمریکایی موفق به حضور در دیدار نهایی این دوره از بازی‌ها شد.

آرون بروکس در حالی از حضور در این مسابقات بازماند که در چند سال گذشته دیوید تیلور یکه تاز این وزن بود.

بروکس در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر ماگومد رمضان‌اف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه چهار بر سه شکست خورد تا بلغارها بعد از سال ها به فینال این وزن صعود کنند.

باروکس که تا ثانیه‌های پایانی از حریف بلغاری پیش بود و در حالی که حتی به پاهای حریف رسیده بود اما رمضان‌اف با هوشیاری و بدل‌کاری، کنده حریف خود را در چند ثانیه به پایان کشتی تاباند و نتیجه را عوض کرد و به پیروزی رسید.

آرون بروکس آمریکایی پیش از این عظمت دولت بیک اف قزاقستانی را با نتیجه چهار بر سه شکست داده بود و در ادامه با امتیاز عالی از سد ایسی‌گورو آزادکار ژاپنی گذشت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.