کاهش ۲۰ درصدی کرایه اتوبوس‌های شهر گرگان

خبرگزاری ایسنا شنبه 20 مرداد 1403 - 19:48
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با بیان اینکه برای اولین بار به جای افزایش کرایه اتوبوس در سال جدید قیمت را ۲۰ درصد کاهش داده‌ایم، گفت: این اتفاق سبب افزایش انگیزه شهروندان برای استفاده از اتوبوس و کاهش ترافیک شهری شده است.

مهدی کمال غریبی امروز شنبه، ۲۰ مرداد با حضور در جمع مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از فعال‌سازی سامانه سپند خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ شرکت تحت عنوان سرویس مدارس در سطح شهر مشغول به کار بوده و با شروع سال تحصیلی جدید هزار دستگاه خودرو به عنوان سرویس مدارس را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهر گرگان از ۱۱۲ اتوبوس و مینی بوس، ۳ هزار دستگاه تاکسی، ۱۱۵ آژانس تلفنی و هزار و ۵۰۰ راننده برخوردار است، ادامه داد: از ۱۱۲دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر، ۲۴دستگاه اتوبوس به صورت کامل بازسازی شده و ۲۰ دستگاه اتوبوس درحال افزودن به ناوگان حمل و نقل عمومی است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با بیان اینکه به طور میانگین روزانه ۳ هزار سفر درون شهری صورت می‌گیرد، ادامه داد: یکی از اقدامات در راستای کاهش بار ترافیکی و کاهش مسافربرهای شخصی ایجاد خطوط ویژه اتوبوس و تاکسی است که تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

کاهش ۲۰ درصدی کرایه اتوبوس‌های شهر گرگان

این مقام مسئول در شهرداری گرگان از کاهش ۲۰درصدی هزینه‌های سفر درون شهری با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس خبر داد و افزود: شهر گرگان یکی از کم هزینه‌ترین شهرها در هزینه سفرهای بین شهری است و همین مسئله موجب شده مردم از ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس استقبال کنند.

کمال غریبی از خدمت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان به زائران حسینی سخن گفت و تصریح کرد: از ۲۴مرداد تا پایان اربعین، پنج دستگاه اتوبوس در حد فاصل شهر تا مرز مهران آماده خدمت‌رسانی به زوار کربلا است.
انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.