کلنگ‌زنی مدرسه ۲۴ کلاسه ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه جسمی و حرکتی در کرمان

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 21 مرداد 1403 - 10:59
صبح امروز ۲۱ مرداد ماه کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه جسمی و حرکتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان به زمین زده شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم از تحصیل بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در مدارس استان خبر داد.

وی خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را منشا خیر و برکت دانست و افزود: توجه به فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

رضایی از آغاز عملیات ساخت ۱۱۲ مدرسه در استان طی سه سال اخیر خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام نیز در دولت سیزدهم در استان تکمیل و به بهر برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا، مدرسه تخصصی ۲۴ کلاسه ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه جسمی و حرکتی با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.