مقابله یگان حفاظت شهرداری تهران با پدیده بازیابی زباله

صدا و سیما دوشنبه 22 مرداد 1403 - 10:27

مقابله یگان حفاظت شهرداری تهران با پدیده زباله گردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: در ادامه مقابله با پدیده زباله‌گردی از آغاز سال تا به امروز ۱۸۳ زباله‌گرد جمع آوری و ۱۵۶۰ تن زباله که غیرمجاز جمع آوی شده بود، ۸۸۰ چرخ دستی و ۳۰۷ خودرو توقیف شدند. 

سرهنگ سیدهادی موسوی با اشاره به ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند گفت: هرگونه نگهداری، مخلوط کردن، جمع‌آوری، حمل و نقل و خرید و فروش زباله که خارج از نظارت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران صورت گیرد، تخلف است. 

مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه مجموعه یگان حفاظت با دستور شهردار تهران از ابتدای امسال به صورت ویژه با افرادی که غیرقانونی در حال فعالیت در این حوزه هستند، مقابله می‌کند، گفت:در این خصوص ضمن جمع آوری افراد زباله گرد، خودرو‌ها و چرخ دستی‎‌هایی که غیرمجاز در این زمینه فعالیت می‌کنند، توقیف می‌شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.