سلاح های جدید حزب الله در مقابله با صهیونیست ها

صدا و سیما دوشنبه 22 مرداد 1403 - 18:02

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله اعلام کرد پایگاه اسرائیلی‌ها و محل تجمع نیرو‌های نظامی و تاسیسات جاسوسی آن را هدف قرار داده است. ارتش اسرائیل اذعان کرد که حزب الله ده‌ها موشک به سوی نهاریا شلیک کرده است.   حزب الله راهبرد جدیدی را در برابر اسرائیل در پیش گرفته است. راهبردی که شامل نفوذ به عمق اسرائیل، هدف قرار دادن شهرک‌ها و ضربه زدن به تاسیسات مهم نظامی در عمق ۱۷ کیلومتری خط آبی می‌شود. حزب الله با استفاده از پهپاد‌های انتحاری وارد جنگ هوایی با اسرائیل شده است. این اقدامات حزب الله پاسخی به هدف قرار گرفتن عمق لبنان، پرواز جنگنده‌ها و پهپاد‌های اسرائیل در آسمان، ترور و شکستن دیوار صوتی در لبنان صورت می‌گیرد. رسانه های اسرائیلی اعلام کردند: دیروز بیش از ۱۵۰ موشک برای رهگیری پنج پهپاد انتحاری حزب الله شلیک شد و این موشک ها توانستند فقط یک پهپاد را سرنگون کنند. هزینه تولید این موشک ها ۳۰ میلیون دلار است.

 
 

 

آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۸۹۷ نفر رسید
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: شمار شهدای حملات اسرائیل به غزه از هفتم اکتبر به ۳۹ هزار و ۸۹۷ نفر و شمار زخمی‌ها به ۹۲ هزار و ۱۵۲ نفر افزایش یافت.
وزارت بهداشت غزه افزود: به دنبال سه کشتاری که اشغالگران در ۴۸ ساعت گذشته مرتکب شدند، ۱۴۲ نفر شهید و ۱۵۰ نفر هم زخمی شدند.

 

حمله خمپاره ای گردان های شهدای الاقصی به خودرو های نظامی صهیونیست ها

 

 

مقتدا صدر: بیانیه سه کشور اروپایی درباره برقراری آتش بس در غزه، صرفا دروغ و فریبکاری است
مقتدا صدر در حساب کاربری خود در فضای مجازی ایکس نوشت سه کشور اروپایی با انتشار بیانیه مشترک مدعی شدند از برقراری آتش بس در غزه حمایت می کنند و خواهان صلح و جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند. اما این کار، اقدامی فریبکارانه است و بیانیه مشترک آنها چیزی جز دروغ و مغالطه نیست. بهتر است آنها حمایت فراگیر از رژیم صهیونیست، تروریست و ظالم را متوقف کنند؛ خواه حمایت نامحدود در زمینه سلاح یا هر نوع حمایت مادی یا معنوی. شایسته است آنها به هر طرفی که از کشور کامل فلسطین حمایت می کند و هر طرفی که با غیر نظامیان فلسطینی ابراز همبستگی می کند و مخالف کشتار جمعی و تروریسم مهلک صهیونیستی است، آسیب وارد نکنند. شایسته است که آنها به جای انتشار این بیانیه مشترک بی ارزش و ناجور، همچون برخی از کشورهایی اروپایی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند. آنها باید از واقعیت های پنهان و مواضع سیاسی واقعی خود پرده بردارند؛ نه اینکه در راستای منافع خود یا منافع آمریکا شرور بزرگ و انتخابات آن و کسب آؤای مردم عمل کنند.  
سلاح های جدید حزب الله در مقابله با صهیونیست ها
به طور کلی امیدار هستیم که فورا آتش بس بی قید و شرط برقرار شود، زیرا اگر این اتفاق نیفتد، آغازی برای پایان کار آنها، فاش شدن دروغ ها و برملا شدن دموکراسی و آزادی دروغین آنها خواهد بود؛ دموکراسی و آزادی که جز سرکوب ملت ها و افزایش میانگین جرم و جنایت و حمایت از جامعه ای با همجنس گرایی و تلاش برای کاستن از زاد و ولد و اتفاقات مشابه آن، چیزی برای ملت ها نداشت. باید به این موضوع توجه کنید. در غیر این صورت، زمانی برای فرار و نجات نخواهد بود.

 

 

جستجوی زن فلسطینی زیر آوارگان بدنبال بستگان خود
خبرگزاری سند تصاویری از بانوی فلسطینی منتشر کرد که زیر آوار خانه بستگانش که در عبسان الکبیره در شرق خان یونس هدف حمله رژیم اشغالگر قرار گرفت، در جستجوی پیکر آنهاست.
 
 
زندانیان فلسطینی در سرزمین های اشغالی متحمل انواع شکنجه ها می شوند
گزارش ها حاکی از آن است که زندانیان در زندان های رژیم صهیونیستی متحمل انواع شکنجه ها از جمله شبیه‌سازی غرق کردن، رها کردن سگ‌ها، تعرض‌های جنسی... می شوند. 
سازمان ملل، سازمان‌های غیردولتی و رسانه‌ها نسبت به بدرفتاری‌هایی که ممکن است بر بسیاری از زندانیان فلسطینی در دوران حبسشان اعمال شده باشد، هشدار داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعای بدرفتاری‌های سازمان‌یافته و با برنامه‌ریزی را رد می‌کند. در همین حال باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی (به غزه) ۱۰ هزار اسیر (از کرانه باختری) در زندان های این رژیم به سر می برند.

سلاح های جدید حزب الله در مقابله با صهیونیست ها

 
ادامه آوارگی اهالی مناطق مختلف غزه
آوارگی اهالی مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد و این بار اشغالگران از ساکنان شمال غرب خان یونس، خواستند این منطقه را تخلیه کنند.
 
 
تخریب خانه یک فلسطینی به دست صهیونیست ها
فلسطین آنلاین با انتشار تصاویری نوشت: بلدوزرهای رژیم اشغالگر خانه یک فلسطینی را در شهر اللد در داخل سرزمین های اشغالی تخریب کردند.
 
 
 
 
تظاهرات در شهرهای کشورهای مختلف در حمایت از غزه
شبکه مقاطعه؛ تصاویری از تظاهرات در برخی شهرهای کشورهای مختلف در محکومیت کشتارهای رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه منتشر کرد. تظاهرکنندگان در این تظاهرات، خواستار اعمال فشار دولت های خود برای توقف نسل کشی فلسطینیان و مجازات رژیم اشغالگر و سران آن شدند.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.