انتقاد بی رحمانه ریو فردیناند/ همه دیدند که مورینیو به درد اروپا نمی‌خورد!

ورزش سه چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 13:51
بعد از اولین ناکامی مورینیو در فنرباغچه، انتقادها از او شروع شد. بدترینش از سوی ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، بود.

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه که بازی رفت مقدماتی لیگ قهرمانان را در زمین لیل باخته بود، دیشب برابر رقیب فرانسوی 10 نفره خود با گل دقیقه 118 متوقف شد و از رسیدن به پلی آف بازماند. به این ترتیب فنر را فصل جاری در لیگ اروپا خواهیم دید.

انتقادات از مورینیو نیز زودتر از تصورات شروع شد. فنرباغچه آخرین بار در فصل 09-2008 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی کرد و با آقای خاص هم نتوانست به فاز نهایی چمپیونزلیگ برسد.

در واقع، مربی پرتغالی در سه فصل حضورش در رم نیز نتوانست آنها را به لیگ قهرمانان برساند، هرچند که یک لیگ کنفرانس برد و یک بار نیز رم را به فینال لیگ اروپا رساند و شکست خوردند. شکست روز سه شنبه برای هواداران فنرباغچه نمی توانست سخت تر از این باشد.

2055636

مورینیو در پایان بازی گفت: «مدیران فنرباغچه هرگز به من نگفتند که بازی در لیگ قهرمانان یک ضرورت است.» با این حال او اکنون در مرکز انتقادات قرار دارد و یکی از تندترین انتقادات از سوی ریو فردیناند بود.

کاپیتان سابق انگلیس و منچستریونایتد گفت: «امشب مقابل لیل دیدیم که چرا مورینیو دیگر در سطح مربیگری یک تیم اروپایی نیست. او به جای پرداختن به داوران، باید روی فوتبال تمرکز کند. آقای مورینیو باید در زمین پیروز شوی.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.