ببر باغ وحش را با شلنگ آب خنک می‌کنند/ وضعیت بد حیوانات در باغ وحش‌های ایران در گرمای بالای 40 درجه (فیلم)

عصر ایران چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 20:12
به تازگی تصویری از ببر باغ وحش وکیل آباد منتشر شده که با شلنگ آب او را خنک می‌کنند. این روزها هوا به شدت گرم است و حیوانات باغ وحش‌ راه فراری از آن ندارند.

عصر ایران ــ به تازگی تصویری از ببر باغ وحش وکیل آباد منتشر شده که با شلنگ آب او را خنک می‌کنند. این روزها هوا به شدت گرم است و حیوانات باغ وحش‌ راه فراری از آن ندارند. مدتی پیش هم رسانه‌ها از وضعیت حیوانات در باغ وحش اصفهان گزارش‌های دردناکی منتشر کردند.

گزراش را این‌جا ببینید

مثلا سگ‌های هاسکی که بومی مناطق سردسیرند در دمای بالای 40 درجه در باغ وحش اصفهان نگهداری می‌شوند. شرایط نگهداری در باغ وحش‌های ایران همیشه مورد انتقاد فعالان حقوق حیوانات بوده. حالا در تابستان به نظر می‌رسد وضعیت حیوانات بدتر هم شده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.