هواداران، منتظر جشن صعود سپیدرود باشند

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 25 مرداد 1403 - 14:05
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه مسئولان کمک کنند تا مالکان خصوصی این باشگاه دلسرد نشوند، گفت: با کمک هواداران و مسئولان رشت بدون تردید در پایان فصل جشن صعود سپیدرود را برگزار می‌کنیم.

اکبر میثاقیان امروز ۲۵ مرداد ماه با ابراز خوشحالی از حضور مجدد در شهر رشت، اظهار کرد: خیلی دوست داشتم دوباره به این شهر بیایم.

وی با اشاره به وجود هواداران بسیار پرشور باشگاه سپیدرود رشت که واقعاً تیم را دوست دارند، افزود: یادمان باشد که این تیم نام بزرگی دارد ولی چندین‌ سال، فراموش شده است.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه ما باید این تیم را به بالای جدول بیاوریم و یادمان باشد که این تیم اکنون دست مالکان خصوصی است و از جیب شخصی مجبورند هزینه کنند، گفت: آقای مهندس مشرفی و خانم مهندس کبیری واقعاً خیلی جرأت کردند که به این تیم آمدند.

میثاقیان از تمام مسئولان استان خواست تا به این تیم کمک کنند، تصریح کرد: امیدوارم این تیم دوباره به جایگاه اولش برگردد، حق این تیم، لیگ دسته دوم نیست و این تیم حقش حتما حضور در لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه سپیدرود رشت با این هواداران پرشور بعد از تیم‌های مثل پرسپولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار ایران است، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آخر سال، تیم به لیگ یک صعود کند و همچنین بتوانیم تیم را به لیگ برتر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه سخت‌ترین بخش کار، تیم بستن است، گفت: وقتی بازیکنی می‌آوریم، فردا خدای نکرده آنچه می‌خواستیم نباشد، از ناحیه باشگاه و تماشاگر تحت فشار قرار می‌گیریم و من در حال جذب بهترین بازیکنان هستم و ان‌شاءالله با آنها تیم‌ اول لیگ می‌شویم.

میثاقیان با تاکید بر اینکه مسئولان کمک کنند تا مالکین خصوصی دلسرد نشوند، گفت: بازیکنان برای بستن قرارداد پول می‌خواهند و تیم نیازمند هزینه و از طرف دیگر حمایت مسئولان است.

وی در خصوص قول قهرمانی تیم در لیگ دسته دوم، خاطرنشان کرد: من جایی نرفتم که سوم شده باشم یا اول هستم یا دوم و ان‌شاءالله با این تیم اول لیگ می‌شویم و مطمئنم که تیم صعود می‌کند و در آن شکی نیست!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: در شهر رشت چندین نفر آمدند و از جیب خودشان خرج کردند و اگر این دو بزرگوار برای اداره این تیم نمی‌آمدند کسی نبود که این تیم را مدیریت کند و من باید اسم آقای آقازاده را نیز ببرم که ایشان باعث شدند که من به سپیدرود بیایم و برای من باعث افتخارم است.

میثاقیان با اشاره به اینکه به نظر من بخش خصوصی خیلی کم در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که این دو بزرگوار از آمدن به فوتبال دلزده نشوند و تا آخر فصل در تیم حضور داشته باشند تا تیم به لیگ بالاتر صعود کند.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود رشت فصل گذشته اول بود اما حتماً مشکلاتی به وجود آمده که تیم در آخر فصل به لیگ دسته اول صعود نکرد، تصریح کرد: ما نمی‌خوایم که بیاییم و مشکلات سال گذشته برایمان پیش بیاید البته من کارم را بلد هستم و نمی‌گذارم چنین مشکلاتی پیش بیاید و باید مواظب باشیم مالکین تیم نروند و مواظب این افراد باشیم که دلسرد و ناامید نشوند زیرا کسانی هستند که واقعاً هم از پول، هم از وقتشان و اعتبارشان می‌گذارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه کارنامه ورزشی بنده مشخص است، بیان کرد: قول می‌دهم که ما ۱۰۰ درصد جزء تیم‌های برتر، لیگ دوم بشویم و تماشاگران باید همیشه در کنار تیم باشند و واضح است که اگر هواداران نباشند ما نمی‌تونیم بازی‌ها را ببریم و ان‌شاءلله که بتوانیم روزهای خوبی را در رشت سپری کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.