شیخ نعیم قاسم: پاسخ حتمی است

صدا و سیما جمعه 26 مرداد 1403 - 05:56

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این شبکه درباره سفر آموس هوکشتاین فرستاده ویژه آمریکا در امور لبنان به بیروت گفت: سفر هوکشتاین به بیروت سفری نمایشی بود تا بیانگر این ادعا باشد که آمریکا از تحرک (در قبال تحولات لبنان) برخوردار است، اما این سفر حامل هیچ راهکار و پیشنهاد مشخصی از جانب آمریکایی‌ها نبود. آنها با این گونه سفر‌ها و اقدامات می‌خواهند بگویند تحرکاتی دارند، اما این تحرکات تا کنون در چرخه باطل و بدون برنامه بوده است.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: پاسخ (به جنایات رژیم صهیونیستی) یک تصمیم است و ان شاء الله این تصمیم اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: پیروزی ۱۴ اوت سال ۲۰۰۶ بر دشمن اسرائیلی (جنگ ۳۳ روزه)، فقط یک حادثه تاریخی یا برهه‌ای استثنایی نبود، بلکه انتخاب و تصمیمی آینده ساز بود. اکنون ما در نبرد طوفان الاقصی در جبهه پشتیبانی فعالیت می‌کنیم و اطمینان داریم که نتیجه‌ای که در تقابل با تجاوز ژوئیه ۲۰۰۶ حاصل شد و تمام اهداف اسرائیل را به شکست کشاند و پیروزی بزرگ الهی را محقق ساخت، در این نبرد نیز با وجود تمام جان فشانی ها، بردباری‌ها و طولانی شدن جنگ حاصل خواهد شد. زیرا نبرد کنونی، شدیدتر و سخت‌تر است و نبرد انتخاب‌ها و گزینه‌ها محسوب می‌شود.

نعیم قاسم افزود: ما صاحبان انتخاب و گزینه واضحی هستیم. ما صاحبان مسیر آزادسازی، استقلال و عزت هستیم و اینکه با کرامت زندگی کنیم و راه ما بالاتر از راه اشغالگری و تجاوز قرار دارد. امور به صبر نیاز دارد و ان شاء الله ما اهل صبر و سخاوت هستیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.