موکبی که «رادیو» به پا کرد/هیاتی در دل یک استودیوی کوچک

خبرگزاری مهر شنبه 27 مرداد 1403 - 14:19
مسئول موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در عمود ۷۰۷ از راه اندازی برنامه رادیویی در جهت بهره مندی زائران و میهمانان از فضای معنوی ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی حسن‌زاده، مسئول موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در عمود ۷۰۷ گفت: خیلی‌ها که میهمان این موکب هستند علاوه بر دریافت خدمات متنوع زمانیکه برنامه رادیو موکب را می‌شنوند با این مداحی‌ها، مراثی و سینه‌زنی‌ها آرامش می‌گیرند.

وی افزود: این ساعات به نوعی ساعات عشق بازی مردم با امام حسین (ع) است و همه تلاش ما این است که از بیان احساساتشان تا گزارش‌ها و دیگر موارد حال زائرین عزیز را تغییر دهیم.

حسن زاده درباره برنامه‌های این رادیو و اطلاعات مورد نیاز زائرین در ایام اربعین بیان کرد: پیک زمانی در رادیو موکب به گفتگوها و اطلاع رسانی‌های مهم اختصاص دارد و در این ساعات زائران از آخرین شرایط موکب و اخبار پیاده روی اربعین مطلع می‌شوند. ️هیئتی که شاید از دل یک استودیوی کوچک باشد اما حسینیه‌ای به وسعت همه راهپیمایان این مسیر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید